Het is alweer even geleden dat Blaz op de foto is geweest. Maar gisteren hebben ik en mijn zusje besloten om als verrassing voor mijn moeder een paar mooie foto's te maken van Cai. Dus toen gelijk een paar mooie foto's gemaakt van Blaz.
Cai is een berner van alweer 7 jaar. Helaas gaat hij momenteel erg hard achteruit. Cai is 4 jaar geleden verlamd geweest. Kon niks meer zijn achterlijf. Na een bezoek aan kreupeldier.nl en veel revalideren. Heeft hij weer leren lopen, ondanks dat de onderste gedeelte van zijn rechter achterpoot verlamd was. Dus bleef hij altijd een beetje slepen met zijn poot. Zijn poot begint nu slechter te worden. En hierdoor word hij onzeker, waardoor hij verlatingsangst heeft gekregen. Maar hij heeft nog steeds plezier in het leven. Dus we kijken telkens aan wanneer het nog dierwaardig is.
En Blaz is gewoon Blaz. Knettergek en de grootste clown die er bestaat. Blaz is bijna 9 maand en doet het super. Alleen nog iets te enthousiast naar andere mensen, als ze hem aanhalen. We hebben bijna de basis cursus binnen en dan verder kijken wat we gaan doen.
1. Deze foto heb ik besteld voor mijn moeder en komt morgen binnen:

2.

3. Deze wil ik zelf graag bestellen

4. Om deze foto lag ik helemaal slap

5. Race monster Blaz:

En toen werd het tijd voor waterpret!
6.

7.

8.

9.

10. Ook kan Blaz snorkelen:

11. Maar duikbootje spelen is leuker

En ik wou graag 1 van deze 3 uitvergroten, maar kan niet kiezen
12.

13.

14.

Cai lijkt een lange tong te hebben, maar dit lijkt zo omdat hij zijn hoektand mist. Ooit een aanvaring gehad met een steenmarter. Hoektand zat helemaal scheef door de klap. 2 kiezen doormidden. Dus die hebben we laten verwijderen.
Groetjes, Michelle.