Ik ben Binky, een lieve, enthousiaste, soms wat angstig nog, zachtaardige kruising labrador. Qua karakter ben ik op en top labrador, en we dachten dat ik deels Friese Stabij was, maar ik lijk toch meer Rottweiler bloed te hebben. Verklaard ook wel mijn waakse gedrag binnenshuis, ik blaf voor mijn baas en daar blijft het dan ook bij. Ik ben een held op sokken! Mijn baasjes hebben mij opgehaald op 14 februari uit een gezin die mij tot hun grote verdriet moesten herplaatsen, ik ben nu 8,5 maand jong en een heerlijke puber.

Lijk ik zo braaf en lief? Ja toch?!
Ik zou niet zo van water en zwemmen houden, maar op dag 1 ging ik ineens pootje baden bij mijn nieuwe baasjes en een paar weken geleden ging ik per ongeluk zwemmen. Tja, wat moet je dan als je balletje en je stok in het diepere water liggen. Ik ben een natuurtalent en nu niet meer te houden bij water, het liefst ren ik door vier sloten tegelijk om vervolgens een fijne buikschuiver te maken door zand.

Ik ben niet vies toch?
Oja, ik ga ook naar school! Basis noemen ze dat, hartstikke leuk! De ene keer verander ik in een monstertje en de andere keer doe ik zo goed mijn best dat mijn baasjes verbaasd zich afvragen of ze wel de juiste hond hebben meegebracht. Thuis vind ik het super om te oefenen, vooral om de lekkernijen natuurlijk want ik lust alles! Graag sleep ik ook hele boomstammen mee, daar gaan mijn baasjes zo raar van springen als ik weer eens langs kom rennen met een stam van 2 meter in mijn bek.

Groetjes, pubermonster Binky!

Op mijn stoerst!

Wood Fen Moos °23-03-2013