Sinds we Max hebben viel ons na een aantal weken op dat hij heel raar loopt. Maar omdat hij nog pup was maakte we ons geen zorgen. Nu zijn we een jaar verder en hij voelt zich echt niet goed. Als hij 15 minuten loopt komt hij hijgend achter ons aan. Een klein stukje oefenen aan de fiets gaat helemaal niet. Hij blijft gewoon stil staan of gaat heel langzaam lopen langs de fiets. Hetzelfde als ik ga skeeleren met hem.
Als hij na 15 minuten wandelen moe is gaat hij heel erg met zijn achterkant schoppen. Vooral de poot rechtsachter schopt dan alle kanten op. Sinds vrijdag hebben we een oppas puppy van 10 weken. We weten dat Max dominant is en niet kan stoppen met spelen. Ze zijn allebei nog jong dus daar maak ik me geen zorgen over. Gisteravond kon Max bijna niet meer opstaan, hij zakte helemaal door zijn rechterpoot.
Ze hebben al foto's gemaakt van de knieen, rug en heupen en hier was niets op te zien. Het kan ook niet zijn dat hij geen conditie heeft want we hebben hem goed getraint, en lange wandelingen was eerst een eitje voor hem.
Misschien herkent iemand zich in dit verhaal? Of hebben jullie tips. Alles is welkom