Meestal merk ik wel of zijn baasje hem eten heeft gegeven of niet. Maar nu twijfelde ik toch wel. Hij volgde me naar de kast waar de brokken staan en ik kreeg het gevoel dat hij nog niets had gehad. Totdat ik de brokken in zijn bak deed. Hij keek me aan van alweer.....
  Meestal merk ik wel of zijn baasje hem eten heeft gegeven of niet. Maar nu twijfelde ik toch wel. Hij volgde me naar de kast waar de brokken staan en ik kreeg het gevoel dat hij nog niets had gehad. Totdat ik de brokken in zijn bak deed. Hij keek me aan van alweer.....    En toen ik de bak in de standaard zette keek hij ook of hij wilde zeggen "weet je het zeker??" Moest wel een paar keer zeggen voor Diezel. Ga maar eten. Hij heeft het heel rustig opgegeten
  En toen ik de bak in de standaard zette keek hij ook of hij wilde zeggen "weet je het zeker??" Moest wel een paar keer zeggen voor Diezel. Ga maar eten. Hij heeft het heel rustig opgegeten   Dat vond ik ook al een beetje vreemd.
  Dat vond ik ook al een beetje vreemd.   
 Dus toch nadat hij gegeten had zijn baasje een appje gestuurd. En ja hoor meneer heeft 2 x brokken gehad. Vanavond wel wat minder geven. Hij heeft vanmorgen en vanmiddag in ieder geval flink gepoept
 Verder geen koekjes voor hem vandaag.
 Verder geen koekjes voor hem vandaag.

Kira 27-02-2002    0verleden op 24-12-2013
 Kira 27-02-2002    0verleden op 24-12-2013 Diezel  24-10-2008
 Diezel  24-10-2008 Miep (Dior) 19-07-2010
 Miep (Dior) 19-07-2010
 Lex 27-02-2003 (overleden op 28-11-2014) voor altijd in ons hart..
 Lex 27-02-2003 (overleden op 28-11-2014) voor altijd in ons hart..  Joep (Wise Tails Lucky Boy) 21-05-2012
 Joep (Wise Tails Lucky Boy) 21-05-2012

Ik twijfelde heel erg. Ook omdat diezel deed of ie nog niets gehad had, maar anderzijds deed ie of hij al wel had gegeten. Erg lastig. Maar hij is niet zo'n Lab als de meesten die van alles eten. Of een veelvraat is. Want hij viel niet direkt aan. Haha.
  Ik twijfelde heel erg. Ook omdat diezel deed of ie nog niets gehad had, maar anderzijds deed ie of hij al wel had gegeten. Erg lastig. Maar hij is niet zo'n Lab als de meesten die van alles eten. Of een veelvraat is. Want hij viel niet direkt aan. Haha.