Dinsdagavond kwam de mevrouw de service. Een hele aardige meid, maar Diezel vond het maar niets. Hij gromde toen ze binnen kwam
 Maar toen toch voorzichtig snuffelen en daarna was het ook goed. Ook toen ze op de bank zat. Hij ging niet naar haar toe, maar lag wel relaxed. Ze vroeg al zou hij me wel binnen laten en met me meegaan??? Ik heb geen idee of hij dat doet. Dus het wordt wel spannend. We kunnen het helaas niet uit proberen, want zij heeft vakantie en als zij weer begint ben ik weg.  Met de halsband aan doen ging meneer wel in zijn achteruit. Maar liet het uiteindelijk wel toe. We hebben nog een rondje hier gelopen en hij liep netjes mee. Toen ze de riem weer afdeed deed hij weer zo bescheten. Hij is ook zo eenkennig als wat. Maar ja we krijgen ook nooit zo vaak mensen over de vloer. En zeker geen vreemden. Maar het zal vast wel goed komen. Hij moet gewoon.
  Maar toen toch voorzichtig snuffelen en daarna was het ook goed. Ook toen ze op de bank zat. Hij ging niet naar haar toe, maar lag wel relaxed. Ze vroeg al zou hij me wel binnen laten en met me meegaan??? Ik heb geen idee of hij dat doet. Dus het wordt wel spannend. We kunnen het helaas niet uit proberen, want zij heeft vakantie en als zij weer begint ben ik weg.  Met de halsband aan doen ging meneer wel in zijn achteruit. Maar liet het uiteindelijk wel toe. We hebben nog een rondje hier gelopen en hij liep netjes mee. Toen ze de riem weer afdeed deed hij weer zo bescheten. Hij is ook zo eenkennig als wat. Maar ja we krijgen ook nooit zo vaak mensen over de vloer. En zeker geen vreemden. Maar het zal vast wel goed komen. Hij moet gewoon.Ja en anders moet zijn baas tussen de middag naar huis. hihi

Kira 27-02-2002    0verleden op 24-12-2013
 Kira 27-02-2002    0verleden op 24-12-2013 Diezel  24-10-2008
 Diezel  24-10-2008

Kyra (Of Faskally's Fauve)  31-12-2008
 Kyra (Of Faskally's Fauve)  31-12-2008

Kay 22-10-2006
 Kay 22-10-2006 Alleen Diezel is zo"n mietje wat onbekenden betreft. Hij staat te grommen en te kwispelen.
  Alleen Diezel is zo"n mietje wat onbekenden betreft. Hij staat te grommen en te kwispelen.   En dat is niet omdat hij haar niet vertrouwd hoor!!
  En dat is niet omdat hij haar niet vertrouwd hoor!! 

Tygo 12-10-2005 ( Stamboomnaam: Tygo van Odijkershof)
 Tygo 12-10-2005 ( Stamboomnaam: Tygo van Odijkershof)