Fenna is nu al weer een tijdje bij ons. Ze is 4 maanden nu en doet het ontzettend goed. Natuurlijk is ze een pup en moet ze nog veel leren. Ze pakt iets best heel gauw op. Maar wat maar niet wil is zindelijk worden!

Kom ik net van een wandeling waar ze twee keer plast en haar behoefte doet, éénmaal binnen plast ze zo weer binnen een half uur 3 keer ofzo. Er is geen pijl op te trekken. Als ze wakker wordt gaat ze staan, doet een paar stappen en plast van zich af. Ze meldt zich niet, piept niet, helemaal niks. Eergisteren poepte ze zelfs binnen, zonder melding. Ze gaat zitten, kijkt je aan en hup.....
Ook als ze bijvoorbeeld even achter een balletje aan waggelt plast ze weer. Ik kan met gemak elk half uur wel naar buiten. Terwijl ze het in de bench 3-4 uur op kan houden als we er niet zijn. En 's nachts lukt ook van 23.00 tot 7.00 uur.
De dierenarts zegt dat het wel kan duren tot ze een maand of 5-6 is.
In de boeken lees je dan dat je moet negeren, geen aandacht geven aan het gebeurde. Maar heeft er misschien iemand ook andere ideeën hoe we hier mee om kunnen gaan? Tips van harte welkom, want ik weet het even niet meer.