Vrouwtje gezocht om te laten dekken

Stel jezelf en je labrador voor. Of je labje die je op korte termijn wilt aanschaffen.
Iago

Vrouwtje gezocht om te laten dekken

Ongelezen berichtdoor Iago » 29/05/18 23:12

Ik ben Govert van Iterson, woonachtig in Haarlem, en in het bezit van een prachtige, gezonde blonde reu van 5 jaar met de naam Iago. Ik ben op zoek naar ieiemand die graag zijn/haar hond wil laten dekken.Iago heeft een stamboom, echter geen tentoonstellingscerificaten en dus is fokken via de NVL dan niet mogelijk. Omdat hij zo mooi is zou het zonde zijn wanneer hij geen nakomelingen zou krijgen. Voor het dekken hoef ik ook geen geld.
Kan iemand mij adviseren, waar of hoe ik iemand kan vinden die wellicht geintresseerd is.

Knutselsmurf
Technisch beheer
Technisch beheer
Contacteer:

Re: Vrouwtje gezocht om te laten dekken

Ongelezen berichtdoor Knutselsmurf » 30/05/18 11:26

:welkom3:

Ik heb je toegevoegd als lid dus nu kan je in het hele forum posten ;)

Veel plezier op ons gezellige forum!

Om alvast een voorschotje te nemen op je vraag: daar komt wel wat meer bij kijken dan alleen een stamboom. Er zijn gezondheidsonderzoeken naar HD en ED nodig, DNA testen, oogonderzoeken. En eigenlijk ook nog een onderzoek naar "de perfecte match" tussen reu en teef. En dan denk ik dat ik nog veel te kort door de bocht ga...

Stel je vraag overigens in een andere rubriek op dit forum bv. hier. Dit topic sluit over een aantal dagen!
Afbeelding Al smurfende, leert men!

Terug naar “Voorstellen”