Voorstellen

Stel jezelf en je labrador voor. Of je labje die je op korte termijn wilt aanschaffen.
Pukvanvlieland

Voorstellen

Ongelezen berichtdoor Pukvanvlieland » 08/11/18 22:46

Ik ben Puk. Een blonde lab, ik ben toen ik 9 maanden was opgehaald vanaf Vlieland. Ik was niks gewend, nog nooit in een auto of woonkamer geweest leek het wel! Mijn baasjes konden nog niet naar de wc,of ik had de salontafel al leeggeroofd. Inmiddels ben ik een ontzettend lieve goedzak en kan heel goed luisteren. Behalve als ik op het losloopveld los mag. Even met andere honden spelen is leuk of achter de bal aan rennen,maar dan bedenk ik me dat er buiten het park aan de slootkant weleens wat te eten ligt. Of aan de andere kant van de weg. Maar mijn baasjes vinden dat niet fijn,dus ik mag niet meer los. Alleen in de winter kunnen we naar 2 plassen buiten de stad waar ik heerlijk los mag en lekker het water in en uit mag rennen. Want water is zo lekker, zelfs een plas na een regenbui is heerlijk om in te gaan afkoelen, lekker plat op mijn buik...hihi. Helaas mag ik geen dental sticks meer en ook geen kontjes van een banaan. Ik heb vanmiddag mijn spuitjes gehad en de da vindt dat ik 7 kg moet afvallen......omg...net als het vrouwtje . Nou,we doen ons best....terwijl het alweer zolang is geleden dat ik een boterham van een wandelaar uit zijn hand griste.....ben benieuwd of hier net zulke gekke lieve labs zijn. Ik ben op 30-3-2013 ergens in het Noorden geboren, misschien is 1 van mijn broers of zusjes hier ook wel... Jullie horen vast nog wel van mij, maar nu ga ik nog even een blokje om voordat ik naar bed ga. Knuffel van Puk.

Knutselsmurf
Technisch beheer
Technisch beheer
Contacteer:

Re: Voorstellen

Ongelezen berichtdoor Knutselsmurf » 09/11/18 12:03

:welkom3:

Ik heb je toegevoegd als lid dus nu kan je in het hele forum posten ;)

Veel plezier op ons gezellige forum!
Afbeelding Al smurfende, leert men!

Terug naar “Voorstellen”