Luna helemaal door het lint

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Lunatic
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6157
Lid geworden op: 03/03/08 14:45
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Luna helemaal door het lint

Ongelezen berichtdoor Lunatic » 29/10/09 15:12

Maandag het ik een nieuwe vriezer (grotere) gekocht en deze werd gisteren gebracht, nou waren ze vrij laat en was het dus al donker.
Het waren 2 buitenlandse mannen die hem kwamen brengen, ik denk pools ofzo.........Of het daar nu aan gelegen heeft :confused: maar Luna ging helemaal uit haar sterretje, vloog bijna door het raam heen al grommend en blaffend, al haar haren stonden overeind, ze vertrouwde ze duidelijk niet :D
Toen ze eenmaal binnen waren wilde ze dwars door de tussendeur heen, dus ik heb haar maar even in de tuin gezet.

Ik wist dat het een felle dondersteen was, maar dit had ik echt niet verwacht :oops: Opzich wel grappig, ik weet iig dat ze me beschermt mocht het ooit nodig zijn :twisted: :D
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi

@nthony

Ongelezen berichtdoor @nthony » 29/10/09 15:21

Zou het dan toch aan de naam liggen. Onze Luna kan ook zo lekker fel reageren als ze iemand t.g.v. de schemering niet zo goed kan zien.

Ze hangt zich letterlijk op in haar eigen riempje en blijft nog knotteren ook al is de persoon ik kwestie niet meer in zicht.

Mijn jongste zusje wilde me een keertje voor de grap een klap verkopen in het bijzijn van Luna......oei helemaal fout dus.

Lunatic
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6157
Lid geworden op: 03/03/08 14:45
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lunatic » 29/10/09 15:53

Wie weet :D

Normaal valt het wel mee, als ze dan gromt of borsteld en ik zeg dat het goed is, is het meestal ook klaar, zoveel vertrouwen heeft ze dan wel in mij gelukkig. Maar gisteren was het echt extreem :shock: misschien omdat ze haar huis in kwamen, normaal is het altijd buiten natuurlijk :D
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi

Charella

Ongelezen berichtdoor Charella » 29/10/09 17:12

Een goede beschermer :D

Anjess

Ongelezen berichtdoor Anjess » 29/10/09 18:45

Heel typisch....onze Sjammai heeft ook zoiets.Als ze een gekleurde medelander ziet gaat ze blaffen terwijl ze dit normaal nooit doet.Er woont hier in de buurt een donker jongetje van 5 en daar loopt ze al blaffend van weg.Snap er helemaal niks van.Ik heb al eens geprobeerd om de moeder van het jongetje naar Sjammai toe te laten komen en dat ging met geblaf gepaard en toen ineens vond ze het goed.......vreemde beesten toch af en toe die Labjes :D

marron
Speurneus
Speurneus
Berichten: 31167
Lid geworden op: 18/04/04 04:41
Locatie: hengelo (o)
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor marron » 29/10/09 22:05

:twisted: woest wild en aantrekkelijk :D :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)

Lunatic
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6157
Lid geworden op: 03/03/08 14:45
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lunatic » 30/10/09 01:51

marron schreef::twisted: woest wild en aantrekkelijk :D :D

Dat is ze zeker :spierbal: :D
En op z'n tijd een echte diva :koningin: en soms een enorme draak :twisted: kortom, ze is van alle markten thuis :lol:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi

marron
Speurneus
Speurneus
Berichten: 31167
Lid geworden op: 18/04/04 04:41
Locatie: hengelo (o)
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor marron » 30/10/09 02:47

Lunatic schreef:
marron schreef::twisted: woest wild en aantrekkelijk :D :D

Dat is ze zeker :spierbal: :D
En op z'n tijd een echte diva :koningin: en soms een enorme draak :twisted: kortom, ze is van alle markten thuis :lol:

ach ik ken er ook zo 3 :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol:
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 30/10/09 10:32

Max doet dat als de schoorsteenveger komt. Om volslagen onverklaarbare redenen heeft ie daar zo'n bloedhekel aan :shock: , dan moet ik hem vastmaken of op het balkon zetten. Maffe hond..
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

soraya

Ongelezen berichtdoor soraya » 30/10/09 11:44

Hier nog eentje die soms om onverklaarbare redenen gaat blaffen!! Soms snap je er niks van.. Als mensen een hoofddoek dragen gaat hij blaffen en grommen... Waarom weet ik nog steeds niet...


Terug naar “Belevenissen”