Kleine gup weer kwijtgeraakt

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 792
Lid geworden op: 17/06/11 10:03
Locatie: Breda

Kleine gup weer kwijtgeraakt

Ongelezen berichtdoor Muiske » 25/10/15 13:44

Dat onze kleine gup een draak is is ons al wel duidelijk na 4 weken. Maar ik denk dat ik hem zeker al 10 keer kwijt ben geraakt met loslopen :( . Zo ook vannacht. Ik was klaar met werken en ging om half 3 nog even een rondje lopen, de hondjes lopen dan lekker los in het durp want er is rond die tijd niemand op straat. Ik was bijna klaar met mijn rondje en Bram bleef een beetje achter bij een heg snuffelen. Bob was al vooruit gelopen dus ik riep hem even terug. Ik draai mij om en kijk naar de heg.... Geen Bram. Dus ik roepen, geen Bram. Naar de heg gelopen, onder de heg gekeken, op de heg gekeken, de straat in gekeken.... Geen Bram.

Uiteindelijk draai ik mij om en kijk ik in de trouwe ogen van onze witte vriend. Hij heeft de hele tijd achter me aangelopen..... omdat hij zo klein is zie ik hem niet (hij staat echt heel dicht achter je) Als je hem wil zien moet je dus echt 360 graden draaien. Het gebeurd me elke keer weer.. ik in paniek omdat ik denk dat Bram weg is en dan staat hij gewoon voor mijn voeten. :lol:
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015

esmoezie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5512
Lid geworden op: 18/05/09 13:35
Locatie: ZO-Brabant

Re: Kleine gup weer kwijtgeraakt

Ongelezen berichtdoor esmoezie » 25/10/15 17:45

Hihi herkenbaar. Ik ben Harvey 1x echt kwijt geweest, toen bleek hij achter de bank te zijn gekropen. Had niet in de gaten dat dat überhaupt mogelijk was.
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015


Terug naar “Belevenissen”