Dingen die een labrador moet onthouden
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Grote hondenneus
561: Als mijn baasje mij vergeet aan te lijnen als ik uit de auto stap, dan hoor ik netjes te wachten en niet door de tuinen heen te rennen om vervolgens een heggenschaar van een buurman te gaan apporteren.
Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
hahahahaha
563. Als mensen op zondag naar de kerk gaan en witte kleren dragen....en ik leg dit echt nog maar 1 keer uit....dan willen ze die graag WIT houden.
564. Als iemand aan je baasje vraagt: "Is dit nu een rottweiler (? echt!) en je baasje zegt "oh ja, ze is eigenlijk levensgevaarlijk" dan hoor je niet je koppie scheef te houden en zacht te gaan piepen..
563. Als mensen op zondag naar de kerk gaan en witte kleren dragen....en ik leg dit echt nog maar 1 keer uit....dan willen ze die graag WIT houden.
564. Als iemand aan je baasje vraagt: "Is dit nu een rottweiler (? echt!) en je baasje zegt "oh ja, ze is eigenlijk levensgevaarlijk" dan hoor je niet je koppie scheef te houden en zacht te gaan piepen..
ik bedenk me er nog eentje...(ik woon bij en niet in een psychiatirisch centrum..)
565. Als er een groepje mensen langskomt is het niet altijd even prettig als baasje omver getrokken wordt en doof wordt van je loeien....whoooeeewhooeeee is schattig voor mij maar sommige mensen worden er bang van en gaan dan terugloeien en dat vindt baasje eng!!
565. Als er een groepje mensen langskomt is het niet altijd even prettig als baasje omver getrokken wordt en doof wordt van je loeien....whoooeeewhooeeee is schattig voor mij maar sommige mensen worden er bang van en gaan dan terugloeien en dat vindt baasje eng!!
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
Wat zijn er weer leuke bijgevoegd!!!
Met stip de heggenschaar, het uitkijkpunt, en het volgen van de lege borden.
Caedlih wist in een restaurant ook altijd de weg naar de keuken (en vooral de vuilnisbak erin) te vinden, bij voorkeur pas nadat het baasje druk in gesprek geraakt was (en dus niet meer oplette).
Doby eet ook graag krijt... waardoor een kindje me angstig zei dat er geel schuim op Doby's mond stond... het arme kind dacht waarschijnlijk dat hij of doodziek was, of op het punt stond hem op te eten (hondsdolheid of zo).
Met stip de heggenschaar, het uitkijkpunt, en het volgen van de lege borden.
Caedlih wist in een restaurant ook altijd de weg naar de keuken (en vooral de vuilnisbak erin) te vinden, bij voorkeur pas nadat het baasje druk in gesprek geraakt was (en dus niet meer oplette).
Doby eet ook graag krijt... waardoor een kindje me angstig zei dat er geel schuim op Doby's mond stond... het arme kind dacht waarschijnlijk dat hij of doodziek was, of op het punt stond hem op te eten (hondsdolheid of zo).
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Grote hondenneus
567: als je baasje je aan de kant laat zitten om een paard te laten passeren, dan moet je niet ineens opspringen als het paard voorbij loopt zodat het paard schrikt en de ruiter er bijna af valt (ik begin te begrijpen wat ik hier over of the music gierst labjes heb gelezen.
Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011