Allergie en vers vlees..

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Yuki1988

Allergie en vers vlees..

Ongelezen berichtdoor Yuki1988 » 10/09/13 20:19

Hoi,

Onze Yuki is vaak ziek. Vaak oorontstekingen, veel huidklachten, vaak diarree en ook vaak blaasontstekingen. Nu ben ik sinds kort over gegaan van brokjes naar smuldier. Via een collega hoorde ik over lotgering. Hier willen wij graag naar overstappen. Nu is mijn vraag, kan dit in 1x? En hoeveel kan ik haar geven? Ze krijgt nu 1bakje smuldier verspreid over 1dag er wat sperziebonen. Ze weegt +/- 27kg. En wat kunnen wij haar dan voor tussendoortjes geven? Ik lees hier veel over langsribben, kip en hele vissen? Kan dit voor haar wel? Zij s dit niet gewend... En ik ook niet :lol: :shock: en als zij zoiets krijgt moet ik haar dan minder lotgering geven?

Groetjes christa

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 10/09/13 20:51

kijk hier eens:

www.barfplaats.nl :)
lekker overzetten op KVV en dan na je goed ingelezen te hebben evt.overzetten op barf..of niet en blijf je gewoon KVV geven :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

Yuki1988

Ongelezen berichtdoor Yuki1988 » 10/09/13 21:02

Kun je KVV en Bart combineren? (Dacht dat het hetzelfde was :confused: ) valt nog een hoop te leren :D

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 10/09/13 21:12

Kvv= kant en klaar vers vlees
Barf stel je zelf samen met bot, spier en orgaan. Evt. kun je groenten toevoegen.

Velen kiezen ervoor om kvv te voeren door de weeks en in het weekenden barf te voeren.

Kijk ook eens op www.voerwijzer.com
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

Lien
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2521
Lid geworden op: 07/05/09 22:10
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lien » 10/09/13 21:23

Ik las dat je ook belangstelling had voor Lotgering (kvv)

Ik heb jaren Lotgering naar alle tevredenheid gevoerd alleen de kwaliteit van dit voer is de laatste maanden zo achteruit gegaan (het is een vieze stinkende smurrie geworden) dat ik nu voor een andere kvv zou kiezen. Als mijn Lotgering op is ga ik over op Darf, smuldier en Excellent en af en toe een barfje tussendoor :)
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections


Terug naar “Voeding”