Familie van Xpencer?

Plaats hier alles wat te maken heeft met Labrador stambomen en lijnen.
lucievd
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1520
Lid geworden op: 01/04/11 18:30
Locatie: Stadskanaal

Ongelezen berichtdoor lucievd » 03/06/12 21:41

Miske schreef:
lucievd schreef:Ik zie geen directe overeenkomsten in de stamboom van Flits en Xpencer.
Maar ik zie bij de vader van Flits wel soortgelijke namen.
Bij Xpencer staat er bijv. : Swinbrook Stonefly
In de stamboom van Flits aan vaders kant staat er: FT Ch Swinbrook Twig.
En bij Xpencer staat ook de naam: FT Ch Endacott Stoer of Quabrook.
Bij Flits z'n vader staan er in de stamboom de volgende namen: FT Ch Endacott soames of riversway, Endacott spindle en Endacott queen.
Dus wie weet zijn deze namen ergens wel familie :)


Interessant dit! En inderdaad, wie weet zijn er wel familieleden van in Flits' z'n stamboom die er bij Xpencer ook instaan. Komt Flits ook uit een werklijn?


Flits z'n vader is een Engelse reu, die wel aardig wat Fieldtrial Champions in z'n stamboom heeft staan, z'n moeder heeft dat niet zo, maar kan en wil wel graag werken! Dus ja, opzich komt Flits wel uit een werklijn, zo ziet hij er in ieder geval wel uit :) Kun je bij Xpencer ook duidelijk zien, hij lijkt ook vrij hoog, klopt dat of lijkt dat gewoon zo?

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 04/06/12 06:41

lucievd schreef:
Miske schreef:
lucievd schreef:Ik zie geen directe overeenkomsten in de stamboom van Flits en Xpencer.
Maar ik zie bij de vader van Flits wel soortgelijke namen.
Bij Xpencer staat er bijv. : Swinbrook Stonefly
In de stamboom van Flits aan vaders kant staat er: FT Ch Swinbrook Twig.
En bij Xpencer staat ook de naam: FT Ch Endacott Stoer of Quabrook.
Bij Flits z'n vader staan er in de stamboom de volgende namen: FT Ch Endacott soames of riversway, Endacott spindle en Endacott queen.
Dus wie weet zijn deze namen ergens wel familie :)


Interessant dit! En inderdaad, wie weet zijn er wel familieleden van in Flits' z'n stamboom die er bij Xpencer ook instaan. Komt Flits ook uit een werklijn?


Flits z'n vader is een Engelse reu, die wel aardig wat Fieldtrial Champions in z'n stamboom heeft staan, z'n moeder heeft dat niet zo, maar kan en wil wel graag werken! Dus ja, opzich komt Flits wel uit een werklijn, zo ziet hij er in ieder geval wel uit :) Kun je bij Xpencer ook duidelijk zien, hij lijkt ook vrij hoog, klopt dat of lijkt dat gewoon zo?


Ja, hij staat ook hoog op de poten en is verder heel slank; ik denk nog slanker dan Olly maar zijn lijf is langer en hij is hoger dus. Hij weegt 30 kg maar dat zou je 'm niet aangeven; hij lijkt een pak slanker!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

Gebruikersavatar
Pandora
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5538
Lid geworden op: 14/11/06 21:13
Locatie: Hoogvliet

Ongelezen berichtdoor Pandora » 09/06/12 22:53

In de lijnen van Pontus zit ook Willowyck Henman, als bet overgroot vader (vader van overgroot vader Willowyck Ruff).
Ook Hatchfield en Flashmount komt in zijn stamboom voor maar dan een andere hond dus ik weet niet of dat dan echt dezelfde lijn is.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 10/06/12 08:04

Pandora schreef:In de lijnen van Pontus zit ook Willowyck Henman, als bet overgroot vader (vader van overgroot vader Willowyck Ruff).
Ook Hatchfield en Flashmount komt in zijn stamboom voor maar dan een andere hond dus ik weet niet of dat dan echt dezelfde lijn is.


Daar heb ik ook geen idee van, Brigitte. Maar hier en daar dus toch een naampje van Xpencer's stamboom in andere stambomen van forummembers. Leuk!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.


Terug naar “Stambomen en lijnen”