labradorkring 17-5 Indra

Plaats hier alles over hondenshows.
Tammie
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 527
Lid geworden op: 28/05/13 09:43
Locatie: zwolle
Contacteer:

labradorkring 17-5 Indra

Ongelezen berichtdoor Tammie » 17/05/14 17:27

Keurverslag Indra:
Donker geel teefje v 10 maanden oud: mooi tevenhoofdje; goede oog en oor; scharend gebit; goede vacht en structuur; wat fijn in bone; goede hals/rug belijning; staart fractie laag aangezet; voor voldoende gehoekt achter goed moet zich nog in lichaam ontwikkelen. vlot regelmatig gangwerk; voor wat los in de pols
Voor Indra dus een zeer goed.
Wat fijn in bone had ik al op gerekend in verband met het BARFEN wat wij doen. Gaat vanzelf goed komen, ze heeft wat dat betreft niet de ideale leeftijd voor te showen (verschil is er met brokken/vers) dus ben ik zeer blij met een zeer goed.
Ook van de zomer lekker baantjes zwemmen/fietsen voor meer spieropbouw!!!
Mevrouw heeft zich goed gedragen in omgang andere honden in de show, zeker gezien haar leeftijd en het de 1e keer was, mag nog wat meer oefenen met Stefan van Soldt wat betreft het staan (clown ging lopen meuten bij het staan en op d'r rug zelfs) en met mij maar gaat zeker goed komen in de ring met onze kleine dame!!
Maar al met al zeer trots!!!
Almelo, ik hoop eind juni met Stefan, Indra en Pepper te komen!!!
Liefs tammie
:blondkopje: Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011
:blondkopje: Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013
Afbeelding

Gebruikersavatar
x-YaraYoup-x
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 333
Lid geworden op: 23/11/13 16:28
Locatie: Zuid-Holland

Re: labradorkring 17-5 Indra

Ongelezen berichtdoor x-YaraYoup-x » 18/05/14 20:33

Super !! :) Wij zijn ook geweest met Youp. Youp deed het alleen wat minder, hij wist opeens niet meer wat staan was (terwijl het thuis zo goed ging, hij snapte het helemaal) hihihi maarja maakt niet uit, het was ook zó warm ! :D Wij vonden het wel een erg leuke dag met al die labradors !!
Groetjes,
Laura, Youp & Yara

Afbeelding

Bedankt Monika voor de banner & avatar !

:bruinkopje: Yara ♀ 15-10-2007
:blondkopje: Youp ♂ (Riverflow To Be A Star) 21-08-2013


Terug naar “Shows”