Ideale bal!

Plaats hier alles over flyball, behendigheid, doggydance en speuren.
Gebruikersavatar
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1414
Lid geworden op: 16/01/11 11:26
Locatie: Heiloo

Ongelezen berichtdoor Roxy11 » 24/07/11 09:35

Agnes schreef:Zou ik zo ook niet weten (verpakking is al weg). Maar wil volgende week wel even bij de hema kijken voor je. Laat maar weten als je het dan nog niet weet ;)


Op de site van de hema zie ik ze ook niet.
Ja, als je voor me zou willen kijken....graag :D

In ieder geval, alvast bedankt :klasse:

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 25/07/11 13:44

Hier heb ik ook kaatseballen, ooit bij Ikea gekocht op de speelgoed afdeling. Zijn echt onverwoestbaar. Zelfs onze Hussell -die een pitbull gebit heeft :twisted: - is er niet in geslaagd er 1 stuk te maken.

Ik had er toen meer gekocht. Want ik dacht, die zijn zo stuk. :oops: Nu liggen er nog een heel stel op zolder in de bak met ballen. Want ze zijn dus nog altijd heel. :lol:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1338
Lid geworden op: 06/03/11 13:42
Locatie: Friesland
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Debby » 25/07/11 15:34

Heb ze net mee genomen, echt super ballen en nog vrolijk ook met stippen :D
Groetjes Debby en een poot van Fayth

Agnes

Ongelezen berichtdoor Agnes » 26/07/11 15:03

Saskia.Bernadette schreef:Hier heb ik ook kaatseballen, ooit bij Ikea gekocht op de speelgoed afdeling. Zijn echt onverwoestbaar. Zelfs onze Hussell -die een pitbull gebit heeft :twisted: - is er niet in geslaagd er 1 stuk te maken.

Ik had er toen meer gekocht. Want ik dacht, die zijn zo stuk. :oops: Nu liggen er nog een heel stel op zolder in de bak met ballen. Want ze zijn dus nog altijd heel. :lol:


Hahaha, ja ik had ook zoiets van: Ik heb er maar 1 nodig, wat moet ik met de rest? 'Gelukkig' is Qiki een held in ballen niet meer kunnen vinden, dus de eerste is al kwijt... :s

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 26/07/11 20:12

Agnes schreef:
Saskia.Bernadette schreef:Hier heb ik ook kaatseballen, ooit bij Ikea gekocht op de speelgoed afdeling. Zijn echt onverwoestbaar. Zelfs onze Hussell -die een pitbull gebit heeft :twisted: - is er niet in geslaagd er 1 stuk te maken.

Ik had er toen meer gekocht. Want ik dacht, die zijn zo stuk. :oops: Nu liggen er nog een heel stel op zolder in de bak met ballen. Want ze zijn dus nog altijd heel. :lol:


Hahaha, ja ik had ook zoiets van: Ik heb er maar 1 nodig, wat moet ik met de rest? 'Gelukkig' is Qiki een held in ballen niet meer kunnen vinden, dus de eerste is al kwijt... :s
Cursus speuren misschien Agnes? :lol: Qiki is met andere dingen anders slim genoeg toch? :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Agnes

Ongelezen berichtdoor Agnes » 27/07/11 11:23

Ja ze is (soms) slim zat. Alleen vraag ik me af of een cursus helpt? Ze loopt soms over haar eigen bal heen (voetbal formaat!) zonder hem te kunnen vinden! Echt waar! Dan rent ze maar over het veld te zoeken...

Gebruikersavatar
Pandora
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5538
Lid geworden op: 14/11/06 21:13
Locatie: Hoogvliet

Ongelezen berichtdoor Pandora » 29/07/11 00:35

Agnes schreef:
Saskia.Bernadette schreef:Hier heb ik ook kaatseballen, ooit bij Ikea gekocht op de speelgoed afdeling. Zijn echt onverwoestbaar. Zelfs onze Hussell -die een pitbull gebit heeft :twisted: - is er niet in geslaagd er 1 stuk te maken.

Ik had er toen meer gekocht. Want ik dacht, die zijn zo stuk. :oops: Nu liggen er nog een heel stel op zolder in de bak met ballen. Want ze zijn dus nog altijd heel. :lol:


Hahaha, ja ik had ook zoiets van: Ik heb er maar 1 nodig, wat moet ik met de rest? 'Gelukkig' is Qiki een held in ballen niet meer kunnen vinden, dus de eerste is al kwijt... :s
Dan moet je Ramses erbij nemen... die vindt altijd en overal ballen :D Ik koop dus nooit ballen, we komen na een wandeling vaak met bal(len) terug terwijl we zonder vertrokken waren :hehehe:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!

Agnes

Ongelezen berichtdoor Agnes » 29/07/11 10:15

Mag ik em dan af en toe lenen? :)

Jelmer-vr

Ongelezen berichtdoor Jelmer-vr » 29/07/11 16:06

Fido had ze na een uur al kapot :cry:

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 29/07/11 17:55

Jelmer-vr schreef:Fido had ze na een uur al kapot :cry:
:shock: Echt waar? Dat is zelfs mijn jack pitt-russell niet gelukt............ Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen zeg?
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Agnes

Ongelezen berichtdoor Agnes » 29/07/11 19:04

Kom ik vandaag bij de HEMA: lagen ze er niet meer. Dus ik vragen, konden ze ze ook niet meer in het systeem vinden. Conclussie: ze waren uit het assortiment? :s

Ik daarna door de winkel (al zigzaggend tussen de schappen door) terug, zie ik ze ineens hangen! (op een andere plek, namelijk bij het kinderspeelgoed ipv de sportspullen.

Het artikelnummer is:

53.607.34
15.83.0137


Ik ben ook nog even teruggegaan om ze te laten zien en te zeggen waar ze hingen :P

Agnes

Ongelezen berichtdoor Agnes » 29/07/11 19:05

Jelmer-vr schreef:Fido had ze na een uur al kapot :cry:


Huh? Ik kreeg ze zelfs met mijn zakmes niet stuk?

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 29/07/11 19:27

Vast niet dezelfde geweest?
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1338
Lid geworden op: 06/03/11 13:42
Locatie: Friesland
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Debby » 29/07/11 20:30

Jelmer-vr schreef:Fido had ze na een uur al kapot :cry:


:shock: Fayth heeft al veel ballen kapot gekregen, maar deze echt niet..
Groetjes Debby en een poot van Fayth

Gebruikersavatar
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1414
Lid geworden op: 16/01/11 11:26
Locatie: Heiloo

Ongelezen berichtdoor Roxy11 » 01/08/11 17:42

Wij zitten nu in Frankrijk en hebben kaatsballen bij de Blokker gekocht voor we vertrokken. Ook goed! bij de Hema waren ze bij ons niet te krijgen. Bij de Blokker ook neon kleuren


Terug naar “Hondensporten”