Wel pasten we vaak op in de vakantie op meerdere honden.Dat was altijd heel erg leuk.
Co had/heeft zelfs een vaste wandelvriendin ,waar we bijna elke zondag een lange geo catch wandeling mee doen.
En er was ook Ep natuurlijk. Eerst alleen doordeweeks ,maar op het laatst woonde Ep gewoon hier.
Maar Ep is nu overleden, en zn vriendinnetje Myra is herstellende van een knieband operatie.
We doen veel hoor samen, Co en ik. We zijn net terug van een heel leuke vakantie in Denemarken, en we gaan elke avond naar de hei of naar het bos.
Maar ja: wel alleen dus

Maar ja, nu liepen Co en ik dus heel alleen op het strand in Denemarken.
Mijn hart huilt als ik naar hem kijk

Ik heb mij ingeschreven voor een herplaatser. Hier op het forum, maar ook bij de NLV en bij de fokster van Co.
Het liefst hebben wij natuurlijk een pup. Co kan dan helpen bij de opvoeding.
Maar het probleem is dat ik zelf 3 x per week werk van 9 tot 2 uur.
Een volwassen hond kan dat prima aan, Co ligt vaak nog te slapen zelfs als ik om kwart over twee thuis kom,maar ja voor een pup ligt dat toch anders.
Ik kan best nog 3 weken vrij nemen ,maar mijn man zit kwa werk midden in een fusie en kan tot januari echt geen vrij meer nemen.
tja en 3 weken is wel erg weinig voor een pup. Dan is hij/zij 10 weken .
Toen Co pup was ,zat mijn zoon in groep 8 en kwam elke middag thuis van 12 tot 13 uur.
Dat is nu ook niet meer.
we gaan nog even epibreren met eventueel iemand die pup uit kan laten tussen de middag.
Maar een leuke herplaatser m/v kan natuurlijk ook.
Wij bieden : lekker eten (KVV) elke dag naar het bos of strand ,mee op vakantie en bovenal : een rustig,stabiel en liefdevol thuis.
wie weet raad?