Rotterdam... omg. Feyenoord

Plaats hier leuke wandelplekken.
Tilly
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8819
Lid geworden op: 29/12/05 20:56
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Rotterdam... omg. Feyenoord

Ongelezen berichtdoor Tilly » 05/08/08 21:54

Morgen ga ik op bezoek bij Corrie van rex. Eindelijk want ik moet al een tijd maar ik ben niet zo'n Rotterdam rijder.

Wie weet er een leuke plek om te wandelen met de honden omgeving Rotterdam (vanaf omgeving Feyenoord).

Graag met route beschrijving :oops: :oops: Ik heb geen Tom Tom

Alvast bedankt :D :D
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*

loesje68

Ongelezen berichtdoor loesje68 » 05/08/08 22:01

Bij het Barendrechtse meertje, alleen daar moet je overdag niet komen, want dan liggen er een hoop mensen/kinderen!! Na 6 uur savonds is het goed te doen.

Vanaf Feyenoord, richting de spinozaweg, pascalweg op, de oude spoorbaan oversteken, dan eerste straatje rechts in, einde straat rechts, dan links bruggetje over, dan rechts parkeerplaats op.

En anders bij de oude maas in Barendrecht, de rhoonse grienden in Rhoon.

loesje68

Ongelezen berichtdoor loesje68 » 05/08/08 22:05

Kan ook nog naar:

Barend beer (het restaurant) kent in Barendrecht het lig aan de a15 (het adres daar van is Lorentzweg 26
2991 XM Barendrecht) , het is een mooi wandel gebied waar je hond het hele jaar los mag en waar ook nog een aparte honden plas is waar ze heerlijk in kunnen zwemmen!!!

Of het zuidderpark, maar daar mogen ze officieel niet los!!

Tilly
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8819
Lid geworden op: 29/12/05 20:56
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Tilly » 05/08/08 22:06

hmmm... dank je wel maar ik ben tegen 13 uur in Rotterdam (hoop ik).

Corrie...lees je mee :D :D

Tot morgen meid..we zullen vast een leuke plek vinden.
Oude Maas bij Barendrecht en Rhoon is misschien wat.

Dank je wel Loesje
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*

loesje68

Ongelezen berichtdoor loesje68 » 05/08/08 22:08

Geen dank, ben er net zelf anderhalf uur met BO geweest, alleen het wordt morgen erg warm he, en dan wordt daar veel gezwommen!!

Aliki

Ongelezen berichtdoor Aliki » 05/08/08 22:11

loesje68 schreef:Kan ook nog naar:

Barend beer (het restaurant) kent in Barendrecht het lig aan de a15 (het adres daar van is Lorentzweg 26
2991 XM Barendrecht) , het is een mooi wandel gebied waar je hond het hele jaar los mag en waar ook nog een aparte honden plas is waar ze heerlijk in kunnen zwemmen!!!

Of het zuidderpark, maar daar mogen ze officieel niet los!!


Waar kan je bij barend beer dan wandelen???
Je hebt daar een shellstation en een weg die binnendoor naar de reijerwaard gaat (ind.terr.)
Bedoel je misschien bij het restaurant wevershoeve???

Tilly
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8819
Lid geworden op: 29/12/05 20:56
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Tilly » 05/08/08 22:12

Honden zwemmen is geen probleem....als de mensen en kinderen maar wegblijven :D :D
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*

loesje68

Ongelezen berichtdoor loesje68 » 05/08/08 22:17

Denk dat ze bedoelen bij Barend Beer onder de weg door, maar dan kom je ook uit bij het barendrechtse meertje, had aan een vriendin van mij gevraagd of ze nog wat wist, maar nu ik zo zit te denken, is dit het zelfde!! :)

loesje68

Ongelezen berichtdoor loesje68 » 05/08/08 22:18

jammer dat jullie er vanavond niet waren, was heerlijk rustig en een hoopo labjes!! Plus nog wat andere honden!!

Tilly
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8819
Lid geworden op: 29/12/05 20:56
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Tilly » 05/08/08 22:25

Ik kom nooit omgeving Rotterdam maar misschien dus morgen.
Misschien heeft Corrie al plannen voor een wandelplek. Zal vast goed komen.
In ieder geval bedankt Loesje
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*

Gebruikersavatar
relaxrex
Speurneus
Speurneus
Berichten: 13428
Lid geworden op: 28/03/05 15:51
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor relaxrex » 05/08/08 23:18

:D zevenhuizerplas???
groetjes corrie en lebber van rex.
Afbeelding
het mooiste wat je kan zijn is jezelf.

Suikervrij

Ongelezen berichtdoor Suikervrij » 05/08/08 23:59

Ik vind het zelf altijd te druk bij het meertje in Barendrecht. We gaan liever naar de Wevershoeve Ridderkerk/Barendrecht (gezellig altijd en lekker schoon zwemwater) of het Lage Bergsche Bos.

Oude Maas in Barendrecht lijkt me ook leuk!

shadow2005
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8179
Lid geworden op: 09/07/06 17:59

Ongelezen berichtdoor shadow2005 » 06/08/08 07:29

Wandelen zo te lezen best veel mensen bij t meertje bij de wevershoeve ... Next time, let me know :lol:
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:

loesje68

Ongelezen berichtdoor loesje68 » 06/08/08 07:56

Die wilde ik ook net doorgeven van de Wevershoeve in Rijsoord/ridderkerk,

Aliki

Ongelezen berichtdoor Aliki » 06/08/08 08:35

Alleen ga ik dus niet meer naar de wevershoeve. Charlie is daar een keer gepakt door 4 staffords en is voor die honden heel vervelend afgelopen door mijn toedoen :(
Ook het baasje van deze 4 was asociaal. Ik vind dat daar veel honden loslopen die totaal niet luisteren. Zeker als je een roedel hebt, dan moet deze onder appél staan 8)
Ik woon op die dijk en heb er uitzicht op en iedere morgen zit ik in de serre het honden -en bazengedrag te bekijken en iedere keer gebeurt er wel wat. Wel fascinerend om te zien maar niet leuk als je er zelf mee te maken hebt.
Ik woon direct aan de Waal waar Charlie elke dag zwemt en geen andere honden komen.


Terug naar “Wandeltips”