op welke leeftijd kreeg jij je labje?

Ontdek wat je mede-forummers van je stelling vinden.

op welke leeftijd kreeg jij je labje?

6 weken
2
3%
7 weken
24
34%
8 weken
37
52%
9 weken
8
11%
 
Totaal aantal stemmen: 71

MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 827
Lid geworden op: 27/03/12 15:36
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor MheenLab » 09/05/12 19:55

Lupos schreef:
MheenLab schreef:Dat uite zich in het redelijk vlot doorlopen van die knjv diploma'tjes (C, B & A).


Wat bijzonder, komt toch zelden voor dat een hondje waar zo mee gesleept is, de stamboom toch nog boven water blijft. In Nederland worden bij het asiel de stambomen naar de Raad teruggestuurd. Heb je ooit contact met de fokker opgenomen ook om Laika's verhaal te vertellen of info te vinden?


Heb wel eens een poging ondernomen, maar die fokker zit in het franse gedeelte van België, en mijn Fransetaal is nou niet zo up to date dat ik er een heel verhaal in kan houden :)

MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 827
Lid geworden op: 27/03/12 15:36
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor MheenLab » 09/05/12 19:56

jolien schreef:
MheenLab schreef:Ohja, dan haar labrador vriendinnen (waar een dus een gedoog beleidt op rust) :)

Afbeelding

Laika, Djenna en Indy ;)


Leuk om Laika eens te zien! En dit lijkt wel het uitlaatje bij het Loo, of heb ik het mis? :)


Bijna ;)

Dit was op het uitlaatveldje in het Mheenpark, en die heeft dezelfde omheining als bij het Loo :)

mariska1972

Ongelezen berichtdoor mariska1972 » 10/05/12 07:05

Lupos schreef:
MheenLab schreef:Dat uite zich in het redelijk vlot doorlopen van die knjv diploma'tjes (C, B & A).


Wat bijzonder, komt toch zelden voor dat een hondje waar zo mee gesleept is, de stamboom toch nog boven water blijft. In Nederland worden bij het asiel de stambomen naar de Raad teruggestuurd. Heb je ooit contact met de fokker opgenomen ook om Laika's verhaal te vertellen of info te vinden?


hmmmmm mag ik vragen hoe het je gelukt is deze stamboom dan terug te krijgen als je geen contact met de fokker hebt gehad???

ik kan dat niet goed opmaken uit je verhaal en was daar toch eens benieuwd naar omdat het niet gemakkelijk is om die terug te krijgen

MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 827
Lid geworden op: 27/03/12 15:36
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor MheenLab » 10/05/12 07:29

mariska1972 schreef:
Lupos schreef:
MheenLab schreef:Dat uite zich in het redelijk vlot doorlopen van die knjv diploma'tjes (C, B & A).


Wat bijzonder, komt toch zelden voor dat een hondje waar zo mee gesleept is, de stamboom toch nog boven water blijft. In Nederland worden bij het asiel de stambomen naar de Raad teruggestuurd. Heb je ooit contact met de fokker opgenomen ook om Laika's verhaal te vertellen of info te vinden?


hmmmmm mag ik vragen hoe het je gelukt is deze stamboom dan terug te krijgen als je geen contact met de fokker hebt gehad???

ik kan dat niet goed opmaken uit je verhaal en was daar toch eens benieuwd naar omdat het niet gemakkelijk is om die terug te krijgen


M'n pa die de fransetaal wel machtig is, heeft een brief in het frans geschreven ;)

En voor de knjv is een stamboom overigens niet verplicht ...

Lunatic
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6157
Lid geworden op: 03/03/08 14:45
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lunatic » 10/05/12 10:55

MheenLab schreef:

En voor de knjv is een stamboom overigens niet verplicht ...


Voor C en B niet idd, maar voor A zeker wel :wink:

Luna kreeg ik met 7,5 week
Doran met 7weken en 2 dagen
Max toen hij bijna 4 jaar was.
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi

MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 827
Lid geworden op: 27/03/12 15:36
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor MheenLab » 10/05/12 20:33

Lunatic schreef:
MheenLab schreef:

En voor de knjv is een stamboom overigens niet verplicht ...


Voor C en B niet idd, maar voor A zeker wel :wink:

Luna kreeg ik met 7,5 week
Doran met 7weken en 2 dagen
Max toen hij bijna 4 jaar was.


Voor A ook niet, zelfs niet voor de nimrod proef .. Er zijn inderdaad plaatsen gereserveerd voor honden mét stamboom, maar zekers ook plaatsen genoeg voor honden zonder stamboom ..

Lunatic
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6157
Lid geworden op: 03/03/08 14:45
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lunatic » 11/05/12 00:47

MheenLab schreef:
Lunatic schreef:
MheenLab schreef:

En voor de knjv is een stamboom overigens niet verplicht ...


Voor C en B niet idd, maar voor A zeker wel :wink:

Luna kreeg ik met 7,5 week
Doran met 7weken en 2 dagen
Max toen hij bijna 4 jaar was.


Voor A ook niet, zelfs niet voor de nimrod proef .. Er zijn inderdaad plaatsen gereserveerd voor honden mét stamboom, maar zekers ook plaatsen genoeg voor honden zonder stamboom ..


Dan mag je mij uitleggen waarom ik met Luna nooit verder mocht dan B?
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi

MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 827
Lid geworden op: 27/03/12 15:36
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor MheenLab » 11/05/12 06:22

Lunatic schreef:
MheenLab schreef:
Lunatic schreef:
MheenLab schreef:

En voor de knjv is een stamboom overigens niet verplicht ...


Voor C en B niet idd, maar voor A zeker wel :wink:

Luna kreeg ik met 7,5 week
Doran met 7weken en 2 dagen
Max toen hij bijna 4 jaar was.


Voor A ook niet, zelfs niet voor de nimrod proef .. Er zijn inderdaad plaatsen gereserveerd voor honden mét stamboom, maar zekers ook plaatsen genoeg voor honden zonder stamboom ..


Dan mag je mij uitleggen waarom ik met Luna nooit verder mocht dan B?


Daar kan ik geen oordeel over vellen, weet niet b.v. hoe en waar jij getraint hebt o.i.d. En hoe en waar je aan die examens hebt mee gedaan met je hond. Het enigste wat ik weet, is wat ik al reeds eerder schreef, is dat de knjv plaatsen openhoudt voor honden mét en ook zonder stamboom, en dat geldt zowel voor alle examens, en zelfs voor de nimrod proef ..


Terug naar “Polls”