Het gaat niet goed met

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
jose geurtse
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4329
Lid geworden op: 06/03/04 11:38
Locatie: Lage

Het gaat niet goed met

Ongelezen berichtdoor jose geurtse » 13/08/07 18:10

Hij is vanochtend weer onderzocht, bloed afgenomen, althans wat er nog uitkwam praktisch niets. De DA gaf ons echt het advies geef hem wat hij graag lust :( Eigenlijk hadden we het zelf al gezien, hij vermagerde in ras tempo, zakt door zijn poten, en lopen is hij net een oude man, ja wij vrezen het ergste nu of liever gezegd hij is niet lang meer bij ons :cry:
Zolang hij nu nog is als op dit moment grijpen wij niet in, als het nog meer verslechterd zl het gewoon moeten.

Gebruikersavatar
Aileen
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5682
Lid geworden op: 05/03/04 15:41
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Het gaat niet goed met

Ongelezen berichtdoor Aileen » 14/08/07 13:41

hee wat vreselijk!! :( Jullie weten dus helemaal niet wat Jim heeft? Wat kl*te zeg :( ik weet niet wat ik moet zeggen maar in elk geval leef ik heel erg met je mee en hoop heel erg dat hij toch nog zal opknappen en nog een tijdje bij jullie blijft :( "Verwen" hem nu maar lekker voor het geval als hij niet meer lang bij jullie is :(

Denk aan je :!:
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.

JvH

Ongelezen berichtdoor JvH » 15/08/07 00:29

Hmm, lees het net, sterkte, hopen dat ze wat kunnen vinden.

retriever resort
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2203
Lid geworden op: 23/02/05 22:26
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor retriever resort » 15/08/07 08:20

He bah Jose!
Hoewel we allemaal weten dat eens dat moment komt is het toch zoooo heftig als het daadwerkelijk heel dichtbij komt. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor de komende tijd,
ik denk aan jullie !
:groteknuffel:

groetjes Jeannette
groetjes Jeannette

Gebruikersavatar
Ingrid
Speurneus
Speurneus
Berichten: 10066
Lid geworden op: 12/12/02 13:58
Locatie: Zevenbergen (N.-Br.)
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Ingrid » 15/08/07 08:56

Oh wat lijkt me dat moeilijk om je hond zo te zien aftakelen :cry: Heel veel sterkte en voor, als zijn tijd gekomen is, heel veel moed en wijsheid :(
Groetjes van Ingrid en lebbers van Trisha en Yasmine

Afbeelding

jose geurtse
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4329
Lid geworden op: 06/03/04 11:38
Locatie: Lage

Ongelezen berichtdoor jose geurtse » 15/08/07 17:45

Dank jullie, we hebben nog een sprankje hoop de uitslag van het bloed is te weinig witte bloedlichaampjes, en vermoedelijk een darminfectie, we krijgen nu speciaal voer morgen en medicijnen dan zou het in een week moeten aanslaan, ik hoop zo :)

JvH

Ongelezen berichtdoor JvH » 15/08/07 17:56

jose geurtse schreef:Dank jullie, we hebben nog een sprankje hoop de uitslag van het bloed is te weinig witte bloedlichaampjes, en vermoedelijk een darminfectie, we krijgen nu speciaal voer morgen en medicijnen dan zou het in een week moeten aanslaan, ik hoop zo :)
Hoop met je mee,het zal toch wel,hij is pas 10 jaar :)

jose geurtse
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4329
Lid geworden op: 06/03/04 11:38
Locatie: Lage

Ongelezen berichtdoor jose geurtse » 15/08/07 18:04

JvH schreef:
jose geurtse schreef:Dank jullie, we hebben nog een sprankje hoop de uitslag van het bloed is te weinig witte bloedlichaampjes, en vermoedelijk een darminfectie, we krijgen nu speciaal voer morgen en medicijnen dan zou het in een week moeten aanslaan, ik hoop zo :)
Hoop met je mee,het zal toch wel,hij is pas 10 jaar :)


ja hij kan nog best wat jaartjes mee, maar helaas hebben wij het niet voor het zeggen. Wie weet komt het nog in orde bedankt voor je reactie en medeleven :)

retriever resort
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2203
Lid geworden op: 23/02/05 22:26
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor retriever resort » 16/08/07 14:50

Hoop zooo dat de medicijnen aanslaan. Hij zou toch op zijn minst wel 12 moeten kunnen worden ......... Wat je zegt, helaas hebben we het niet altijd voor het zeggen maar de duimen draaien hier blauw hoor :wink:

groetjes Jeannette
groetjes Jeannette

retriever resort
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2203
Lid geworden op: 23/02/05 22:26
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor retriever resort » 18/08/07 09:57

Hoe gaat het nu Jose? Slaan de medicijnen aan ?

groetjes Jeannette
groetjes Jeannette

jose geurtse
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4329
Lid geworden op: 06/03/04 11:38
Locatie: Lage

Ongelezen berichtdoor jose geurtse » 19/08/07 12:32

we zijn nu met dag 3 bezig 6 prednison tabletten 8 x anti bio en 1 x een injectie per dag plus voer van de da kan nu nog niet echt iets zeggen :(

jose geurtse
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4329
Lid geworden op: 06/03/04 11:38
Locatie: Lage

Ongelezen berichtdoor jose geurtse » 21/08/07 17:18

even een update:

vandaag 5e dag hij is er sloom en heeft niet veel zin in eten :(
gisteren hebben we zelfs verder met hem kunnen lopen, daarom valt vandaag weer erg tegen.

retriever resort
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2203
Lid geworden op: 23/02/05 22:26
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor retriever resort » 21/08/07 20:19

He bah Jose :( , dat klinkt niet goed. De medicijnen zouden nu toch onderhand moeten aanslaan. Vreselijk om zo machteloos toe te moeten kijken.

Sterkte !

groetjes Jeannette
groetjes Jeannette

jose geurtse
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4329
Lid geworden op: 06/03/04 11:38
Locatie: Lage

Ongelezen berichtdoor jose geurtse » 21/08/07 20:55

retriever resort schreef:He bah Jose :( , dat klinkt niet goed. De medicijnen zouden nu toch onderhand moeten aanslaan. Vreselijk om zo machteloos toe te moeten kijken.

Sterkte !

groetjes Jeannette


we kunnen niet meer doen gelukkig vertoond hij geen tekenen van pijn :(

JvH

Ongelezen berichtdoor JvH » 21/08/07 21:08

jose geurtse schreef:even een update:

vandaag 5e dag hij is er sloom en heeft niet veel zin in eten :(
gisteren hebben we zelfs verder met hem kunnen lopen, daarom valt vandaag weer erg tegen.
Misschien toch weer ingeteerd op zijn reserves,duurt altijd wel weer even dat je bloed waarde oké zijn.Nou sterkte ermee,is altijd drie keer niks als ze iets mankeren :(


Terug naar “Seniorenhoek”