ik mis 'm...

Is je Labrador overleden, maar wil je er graag nog eens over praten? Deel hier je gevoelens met lotgenoten.
molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19/11/06 00:00
Locatie: rotterdam

ik mis 'm...

Ongelezen berichtdoor molletje » 15/08/08 01:05

morgen gaan we op vakantie, twee weekjes naar Texel, Tycho zijn favoriete bestemming...
Voor het eerst op vakantie zonder de bruine man. Dit zijn momenten waarop ik hem zoooo mis... En waarop ik me afvraag waarom we in vredesnaam naar Texel gaan?!
Om de stomme reden dat we vorig jaar al geboekt hebben. En omdat ik dacht, het gaat wel! En het gaat ook wel, maar wat zullen er veel plekjes zijn waar ik aan hem denk. Stoere lieve Tycho die zo kon genieten van alle vrijheid, het strand, de wind.
Maar kom, we gaan er iets goeds van maken. Met mooie herinneringen en af en toe een traan.

Gebruikersavatar
Henny--Joy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1180
Lid geworden op: 16/08/05 08:59
Locatie: labjesdorp

Ongelezen berichtdoor Henny--Joy » 15/08/08 08:53

Er zijn altijd en overal plekjes waarbij je zal denken gosss Tycho........... :(
Dat gaat ook nooit meer over denk ik, maar de herinnering is wel mooi, en dan komt er weer een glimlach op je gezicht.
Ik weet heel goed wat je bedoeld, ik ben nog vaak in de prov. Groningen geweest, en kom er nog maar nooit is het meer hetzelfde als toen met Joy.
Ik zoek nu zelfs de plekjes op waar ik met haar was, en dan heb ik ook een lach en ook wel een traan, maar de lach erom wint steeds meer, omdat ik weet dat ze het goed en fijn had als ik daar met haar was.
Maar die glimlach om wat ze er deed is er wel, en houd dat maar in je hoofd de mooie dingen die je er deed met jouw Tycho.
Ik wens je een hele fijne vakantie in Texel, en laat het maar gebeuren hoor, huil als je dat wilt en lach als je dat wilt :wink:
Al het goud ter wereld bevind zich in de blik van de hond voor haar baasjes.

toos

Ongelezen berichtdoor toos » 15/08/08 15:34

Ik heb dat als ik naar een park ga. Sinds een jaar staan daar nu eindelijk bloemen, die bloemen behoren in het water maar Geordi trok ze er altijd uit met wortel en al :oops: Zijn lievelingsbezigheid. Telkens als ik daar sta denk ik eraan...Die momenten zijn altijd moeilijk maar wel erg mooi zo istie toch een beetje bij je.

Toch nog heel veel plezier...

jane
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1231
Lid geworden op: 17/07/04 22:22
Locatie: doetinchem

Ongelezen berichtdoor jane » 16/08/08 00:13

Those we love don't go away
they walk beside us, every day,
unseen, unheard, but always there,
still missed, still loved, still very dear.........
Rambo ♂ (teckel)24-12-1990 † 07-01-2005
Jane ♀22-01-1998 † 10-06-2008
Diesel ♂ 30-10-2003 † 15-07-2013
Prando ♂ (duitse dog) 15-04-2008 † 14-09-2012
Vlokkie ♀ (jack russel) † 30-7-2012
Romi ♀ (kruising van stichting red een hond)8-5-2006 † 20-04-2019
Sofie ♀ (teckel) 9-6-2012 † 20-11-2017
Calvin ♂ (chihuahua) 10-4-2016
Skay ♀ (teckel) 22-09-2017

Jet

Ongelezen berichtdoor Jet » 16/08/08 00:31

Ja, ik kan je heel goed volgen.
Banju vond het autorijden niets aan, maar eenmaal op de bestemming, top.
Ivy zou eerst niet mee, maar er mag nu wel 1 hond in het huisje, dus gaat ze gezellig mee.
Maar ik zal Banju ook missen als we vertrekken.

Nou ik wens je wel een hele fijne vakantie toe, Tycho gaat onzichtbaar met je mee........

esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 706
Lid geworden op: 15/02/09 22:52
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor esther-sarah » 02/12/09 20:20

Het is alweer even geleden dat je dit topic opende, maar ik heb hetzelfde... Ik heb moeite met alle dingen die ik met Sarah samen deed. De eerste keer de trein in om op visite te gaan was een drama. Ik dank God voor waterproof mascara!

Gewoon allemaal wennen en veel minder leuk... Alles is anders zonder Saar.
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi

molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19/11/06 00:00
Locatie: rotterdam

Ongelezen berichtdoor molletje » 03/12/09 08:38

esther-sarah schreef:Het is alweer even geleden dat je dit topic opende, maar ik heb hetzelfde... Ik heb moeite met alle dingen die ik met Sarah samen deed. De eerste keer de trein in om op visite te gaan was een drama. Ik dank God voor waterproof mascara!

Gewoon allemaal wennen en veel minder leuk... Alles is anders zonder Saar.


ach meissie... :knuffel:
de scherpe kantjes gaan er af, maar nu ik dit topic weer zie... traantjes stromen weer even hoor...
Temeer ook omdat we maandag weer voor een weekje naar Texel gaan...
Sommige dingen blijven gewoon pijn doen, je mist een blik, een bepaald gedrag, blijheid, dingetjes die je alleen maar met die hond op dat moment kon delen. En zeker als je heel veel onderneemt samen met je hond(en), dan zijn er ook zóveel herinneringen.
Sterkte Esther! :groteknuffel: (en laat de waterproof mascara nog tot in lengte van dagen bestaan :wink: )


Terug naar “Uit het oog, maar niet uit het hart”