Regenboog : Wobbe ?

Is je Labrador overleden, maar wil je er graag nog eens over praten? Deel hier je gevoelens met lotgenoten.
wobbetje

Regenboog : Wobbe ?

Ongelezen berichtdoor wobbetje » 11/11/11 16:20

Ergens twee weken geleden reeds ik 's morgens naar mijn werk... toen ik onze straat uitreed stond er een grote regenboog aan de hemel... en heel de tijd tijdens het naar mijn werk rijden kon ik hem zien... ik moest constant aan jou denken Wobbe (wat ik eigenlijk elke dag doe). Het leek wel of je mij volgde... Ik hoopte dat jij het daar goed hebt en mij misschien wel gadesloeg van ginderachter.... was het misschien een teken....? De tranen rolden ook toen weeral..... Ik mis je mijn dikke schat.

Martine

doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1964
Lid geworden op: 22/11/06 17:12
Locatie: Wervershoof

Ongelezen berichtdoor doggie » 11/11/11 16:27

Ik mis Sjakie ook nog zo vaak, maar ik heb ( misschien jammergenoeg?) helemaal niks met zulke tekenen als de regenboog etc. Bij mij is dood gewoon dood.
Maar ik vind het fijn voor je dat het jou een gevoel van troost geeft. Want wat kun je ze af en toe missen he?

luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1258
Lid geworden op: 05/12/09 11:17
Locatie: best
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor luckylabrador » 11/11/11 17:21

Wat een lieve groet van hem aan jou!!
Dit bestaat zeker het zijn ook zo'n lieverds doen nog steeds alles voor hun baasjes om te laten zien dat het goed met ze gaat.
Veel sterkte van ons allemaal 8) :wink:
Chester speelt nu met hem zeker weten!!
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 11/11/11 18:40

Lieve Martine, ik geloof daar in want ik heb al zoveel seintjes van Youri gehad. Toen ik die zondag de afspraak had gemaakt om Youri te laten inslapen heb ik hem gevraagd om mij een seintje te geven zodat ik dan zou weten dat hij toch nog ergens is en hopelijk zou ik dan wat minder verdrietig zijn. Wij waren nog geen half uur thuis en toen begon het al. Mijn man gelooft helemaal niet in dit soort dingen maar hij was er zelf bij toen ik het aan Youri vroeg. Daarna gebeurde er nog meer vreemde dingen, hij verscheen ook in mijn dromen. Ik werd 's-morgens dan huilend wakker omdat het zo echt was.

De band van liefde gaat dus gewoon door, zelfs de dood kan door niets aan veranderen.

Veel liefs van Alice.
Afbeelding


Terug naar “Uit het oog, maar niet uit het hart”