... Parel op een show

Regelmatig berichten we hier over een dag uit het leven van een Labrador.
kristies
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6143
Lid geworden op: 12/10/06 17:04

Ongelezen berichtdoor kristies » 13/03/09 10:19

Leuk om zo te lezen.
Ik denk ook dat het afhankelijk is per hond. Met Chester heb ik 1 x meegedaan en dat was niet echt een succes. Ja hij deed zijn ronde keurig, maar al die hondjes waar hij niet mee mag spelen en toch wel veel wachten met allemaal mensen om zich heen en dan rustig zien te blijven. Hij en ik waren gesloopt na een halve dag ! Leuk om een keer mee te maken, maar nooit meer :wink: Maar goed iedere zijn eigen ding ! Overigens hebben we jou met Parel toen ook gezien en dat zag er wel echt super uit :applaus: Overigens vertelde onze fokker dat de moeder van Chester shows ook echt niets aan vond als een van de weinige honden die ze heeft.. dus ja ..

Marcail
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12114
Lid geworden op: 13/05/04 20:20
Locatie: Enschede
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Marcail » 13/03/09 10:26

kristies schreef:Leuk om zo te lezen.
Ik denk ook dat het afhankelijk is per hond. Met Chester heb ik 1 x meegedaan en dat was niet echt een succes. Ja hij deed zijn ronde keurig, maar al die hondjes waar hij niet mee mag spelen en toch wel veel wachten met allemaal mensen om zich heen en dan rustig zien te blijven. Hij en ik waren gesloopt na een halve dag ! Leuk om een keer mee te maken, maar nooit meer :wink: Maar goed iedere zijn eigen ding ! Overigens hebben we jou met Parel toen ook gezien en dat zag er wel echt super uit :applaus: Overigens vertelde onze fokker dat de moeder van Chester shows ook echt niets aan vond als een van de weinige honden die ze heeft.. dus ja ..

Klopt helemaal, als je ziet dat je hond er geen lol aan beleeft, dan doe je hem er geen plezier mee.
Ik ben bevoorrecht met twee showgirls, die zich heel graag laten zien.
Maar net als wat ik vertel, na de show wil ik gewoon een ontlading voor ze door middel van een heerlijke wandeling.
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012

Natascha

Ongelezen berichtdoor Natascha » 13/03/09 13:30

Dank je Carola voor deze duidelijke uitleg! Ik ga met onze Charlie meedoen de 21e (grappig, ik weet nog niet eens welke pup het gaat worden.... :D ), en heel fijn om te weten hoe het nou in z'n werk gaat.

Ik zal ongetwijfeld zenuwachtig zijn (doe ik het wel goed?!) maar dankzij dit stukje weet ik in ieder geval een beetje hoe zo'n dag verloopt. En als Toos me nou tegen die tijd nog een beetje ringtraining geeft, dan gaat het vast goedkomen :wink:

jose geurtse
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4329
Lid geworden op: 06/03/04 11:38
Locatie: Lage

Ongelezen berichtdoor jose geurtse » 16/03/09 18:03

Goed verwoord :)

Charella

Ongelezen berichtdoor Charella » 22/03/09 12:27

Ontzettend leuk geschreven :D
Parel is ook een beauty :verliefd1:


Terug naar “Een dag uit het leven van...”