ook ik kan ze allemaal hahaha dus wat mij betreft dan 18 februari al op herhaling om in te halen voor Sandra?thomasenjasper schreef:Ik kan ook al deze woensdagen, dus roep jij maar Dorine.Pandora schreef:Woensdagen.....
18 februari
4 maart
11 maart
18 maart
25 maart
April weet ik nog niet
of we gaan ze gewoon allemaal
nieuwe ronde jachttraining?
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
ach joh, lekker een dagje uit in het zuid-westen toch Lidythomasenjasper schreef:Misschien als je een oproepje plaatst, dat er nog wel meer bij jouwLabje schreef:Hè, wat jammer, dat jullie zover uit de buurt wonen. Ik had anders graag meegedaan met Bieke. Dat mis ik hier wel, hoor.
Zo'n clubje dat af en toe wat oefent.
in de buurt willen trainen en anders zit er niets anders op, gewoon hierheen rijden

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
Pandora
- Speurneus

Okee, 18 februari om 9.30 uur. We weten nu in ieder geval welke parkeerplaats we moeten hebbenLupos schreef:ook ik kan ze allemaal hahaha dus wat mij betreft dan 18 februari al op herhaling om in te halen voor Sandra?thomasenjasper schreef:Ik kan ook al deze woensdagen, dus roep jij maar Dorine.Pandora schreef:Woensdagen.....
18 februari
4 maart
11 maart
18 maart
25 maart
April weet ik nog niet
of we gaan ze gewoon allemaal
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
Lupos