Waar zijn jullie vandaag geweest? De weg beetje kunnen vinden?
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Met een duidelijke routebeschrijving hebben we dan toch het Develbos kunnen vinden
Vanaf Sliedrecht met de auto een kleine 20 minuten maar dat is het echt wel waard hoor. Ik zal daar vaker met Dream te vinden zijn. Helaas heb ik geen trekhaak aan de auto, anders had ik jou met de hondjes ook eens mee kunnen nemen ehhh....niet aan de trekhaak maar netjes in een karretje hoor
Dream schreef:Met een duidelijke routebeschrijving hebben we dan toch het Develbos kunnen vinden
Vanaf Sliedrecht met de auto een kleine 20 minuten maar dat is het echt wel waard hoor. Ik zal daar vaker met Dream te vinden zijn. Helaas heb ik geen trekhaak aan de auto, anders had ik jou met de hondjes ook eens mee kunnen nemen ehhh....niet aan de trekhaak maar netjes in een karretje hoor
Wij haken ze wel altijd aan de trekhaak hoor, worden ze lekker moe van en nog belangrijker; de auto wordt niet vies
Wel een tip dus voor ons om daar ook eens te gaan kijken. Leuk!
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013