Biabed

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Jo-Ann

Biabed

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

Ik ben op zoek naar een biabed voor Zarah, dus was ff aan het rondspeuren op internet, maar er zit gigantisch veel prijsverschil in!
Bij de ene kost ie 130, bij de volgende 60!!
Iemand nog een tip voor een goedkope site? Wil natuurlijk niet te veel betalen he 8)
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Er zijn nep biabedden in omloop. Voor een beetje maat labrador ben je zeker toch zo'n 130 Euro kwijt.
Die van 60 Euro zijn waarschijnlijk kleinere maten. :)
Jo-Ann

Nee, daar heb ik wel naar gekeken. De goedkoopste itrouwens niet 60 maar 90 euro, in maat 6.
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

maat 6 is ook de goede maat voor jou lab
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
brittbeau

Ongelezen bericht door brittbeau »

Ik heb pas een nieuw biabed besteld bij zooplus (http://www.zooplus.nl" onclick="window.open(this.href);return false;). Ik heb maat 6 besteld, waar ze dus samen in kunnen liggen en was 57 euro kwijt. Het is weliswaar geen officieel biabed maar ziet er precies hetzelfde uit. En de ervaring met zooplus is prima. Bij de eerste bestelling al korting en geen verzendkosten boven de 29 euro. Kortom prima, een echte aanrader!
Esmeralda
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Esmeralda »

Ik heb ook voor Senna de nep-bia gehad, na 2 maanden, helemaal verrot.. uitgescheurd op de naden.
Daarna een echte gekocht, en die hebben we nu al weer een heleboel maanden in gebruik en nog zo goed als nieuw 8)
Ook ik heb maat 6.. en kostte 104,95, wel heb ik hem op een internet site gekocht waar ik NOOIT meer bestel.. ik heb op de echte biabed weken moeten wachten, bestelling was fout gegaan, en allemaal bullshit verhalen kreeg ik te horen.. na een hoop gezeur en gebel heb ik hem toch nog gekregen gelukkig.. Als je de site wilt weten moet je maar ff pb-en.. :D
Groetjes van Esmeralda & een poot van Senna
Jo-Ann

Zarah is soms wel aan het graven in d'r mand, dus denk dat ik dan toch maar voor de echte moet gaan.... dan eerst maar ff sparen. Hebben nog zoveel dingen die we moeten kopen... gaan uitbouwen, dus hondemand is dan toch ietsje minder belangrijk he :-), hij heeft er nog wel een, maar die vin k niet zo mooi meer 8)
Zipya

Ongelezen bericht door Zipya »

Is dit niks voor je?

Afbeelding

Kijk voor meer info op http://www.jollypaws.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeros

Ongelezen bericht door Zeros »

Zipya schreef:Is dit niks voor je?

Afbeelding

Kijk voor meer info op http://www.jollypaws.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze kan ik je erg aanraden!! :D Onze mannen zijn er helemaal gek op en liggen er heerlijk in :D
Jo-Ann

Vind em eerlijk gezegd minder mooi dan het biabed.... dat schuine waar je hond erin kan vin k nie zo.
Zipya

Ongelezen bericht door Zipya »

De keus is natuurlijk helemaal aan jou, maar de schuine instap kan ook worden weggelaten.

Het voordeel van deze manden is gewoon dat je de mand helemaal naar wens kunt laten maken, dus zelf de maten en vorm kunt bepalen.
Jo-Ann

Zipya schreef:De keus is natuurlijk helemaal aan jou, maar de schuine instap kan ook worden weggelaten.

Het voordeel van deze manden is gewoon dat je de mand helemaal naar wens kunt laten maken, dus zelf de maten en vorm kunt bepalen.
Ok, dan is het wel interessant. Zal nog ns een keer kijken.
Bedankt voor de tip
Jo-Ann

Omdat we nog steeds geen mooie mand voor Zarah hebben, hebben we nu toch maar besloten waarschijnlijk te gaan voor een mand van Jolly Paws.
Heb nog ns gekeken naar die biabedden, en volgens mij is er bijna geen verschil. Ik vind dat de hoes van de biabedden niet mooi strak om de mand heen zitten.
Dus heb net een offerte aangevraagd bij Marion voor een zwart met donkergrijze mand :-)

Zarah heeft de laatste tijd wel ns "ongelukjes" als ze gras heeft gegeten... kan er niet eens wijs uit worden of dat ze t overgegeven heeft of uitgepoept, maar t stinkt nooit, dus zal wel overgegeven zijn.
Ik vind die manden waar je de hoes steeds af moet halen om te wassen superonhandig, dus vandaar de jolly paws mand! Een doekie erover, en klaar is Jo-Ann :wink:

Nog meer mensen met ene Jolly Paws mand? Goeie ervaringen mee?
michelle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door michelle »

hoi,
nou hier een mand van jolly paws.
ik vind hem super en iedereen die hier op visite komt vind hem ook,
harstikke gaaf.
maar het belangrijkste fleur is verzot op haar mand vanaf dag 1 al.
slaapt er als een roos in :) echt een aanrader dus.
groet michelle
Afbeelding
Zeros

Ongelezen bericht door Zeros »

Afbeelding

Zoals je ziet hebben Zeros en Mac het perfect naar hun zin in het mandje van Jolly Paws.... Ik kan het echt iedereen aanraden!
Plaats reactie