Een lach en een traan...
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!! Grappig ook om te zien dat veel mensen zich in mijn verhaal herkennen. Kun je nagaan wat een hond kan betekenen...
Werken in de horeca is onregelmatig, slopend en druk. Dus als ik dan met Sarah naar Texel ging zeiden mensen: "Ga lekker naar De Koog, veel kroegjes en restaurantjes". Maar nee, Saar en ik gingen naar de Cocksdorp, en logeren bij Maarten Boon, de strandjutter, in de B&B van zijn vrouw. Uren banjeren over het strand en door de Slufter, en niemand tegenkomen...
Mooie herinneringen. Ik ga zeker ook de nieuwe pup kennis laten maken met alle plekjes waar ik met haar tante Sarah ben geweest.
Zondag ga ik op kraambezoek, en blijf een paar dagen logeren, dus dat wordt genieten!! Ik weet nog niet welk pupje voor mij is, want ze worden na een paar weken eerst getest. Spannend!!
Werken in de horeca is onregelmatig, slopend en druk. Dus als ik dan met Sarah naar Texel ging zeiden mensen: "Ga lekker naar De Koog, veel kroegjes en restaurantjes". Maar nee, Saar en ik gingen naar de Cocksdorp, en logeren bij Maarten Boon, de strandjutter, in de B&B van zijn vrouw. Uren banjeren over het strand en door de Slufter, en niemand tegenkomen...
Mooie herinneringen. Ik ga zeker ook de nieuwe pup kennis laten maken met alle plekjes waar ik met haar tante Sarah ben geweest.
Zondag ga ik op kraambezoek, en blijf een paar dagen logeren, dus dat wordt genieten!! Ik weet nog niet welk pupje voor mij is, want ze worden na een paar weken eerst getest. Spannend!!
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Gandhi
Gandhi
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- margré
- Grote hondenneus
-
- Hele grote hondenneus
O, wat fijn voor je dat er een pup komt! Natuurlijk kan zij Sarah niet vervangen, maar ze zal er zeker voor zorgen dat er weer een lach op je gezicht verschijnt!
Ik heb de site van Pip al een hele tijd in mijn favorieten staan. Ik kijk er vaak even rond, wat een heerlijke website!
En Ollie...
....sjucht... Wat een schat!
Ik geniet zo van zijn foto's en alle verhalen die er van hem in de blogs staan. Hij doet mij heel erg aan mijn lieve jongen, Joe Joe, denken.
Wat zou ik graag het zwarte reutje van dit nest naar Arnhem halen. Maar het is nu niet de juiste tijd...helaas. Maar dromen mag toch? Ik blijf het nest op de site zeker volgen, en dus ook jouw lieve meissie!
Groetjes, Wilma
Ik heb de site van Pip al een hele tijd in mijn favorieten staan. Ik kijk er vaak even rond, wat een heerlijke website!
En Ollie...

Ik geniet zo van zijn foto's en alle verhalen die er van hem in de blogs staan. Hij doet mij heel erg aan mijn lieve jongen, Joe Joe, denken.
Wat zou ik graag het zwarte reutje van dit nest naar Arnhem halen. Maar het is nu niet de juiste tijd...helaas. Maar dromen mag toch? Ik blijf het nest op de site zeker volgen, en dus ook jouw lieve meissie!
Groetjes, Wilma
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
Dat zal ik doen!!Saskia.Bernadette schreef:Veel plezier bij de logeerpartij. Lekker puppysnuiven![]()
Doe Pip maar de groeten van ons.
Ik heb nog geen naam voor het nieuwe kind. Ik heb wel een idee, maar het ligt er ook aan wat voor hondje het is. Toen mijn zusje bijvoorbeeld een pup van Ollie en Shona kreeg wilde ze haar Gucci noemen, of Roosje. Het is Teuntje geworden (van de film van Ome Willem), en het is inderdaad écht een Teun, een halve bouwvakker. Ze is schattig, heel erg lief, maar "ow, er ligt geen stok, dus dan haal ik er wel even één van die boom af"

Leuk ook dat er meer mensen zijn die de website van Pip kennen en volgen!!
Het wordt inderdaad genieten zondag, en de dagen daarna... Even mijn verstand op nul en blik op oneindig...
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Gandhi
Gandhi