Water!!!
Die gekke Brego. Ik sta te douchen met de deur open omdat ik met mn man aan het kletsen ben.
Komt Brego heel enthousiast aan lopen....hey vrouwtje! En hij loopt zo door bij mij de douche onder.
Helaas hebben we er geen foto van gemaakt, maar ik lag echt in een deuk. Zelfs de douche vind hij dus lekker.
Geweldig, Foofer komt niet uit zichzelf de badkamer in (omdat deze beneden zit hebben we hem aangeleerd dat hij daar niet in mag komen) maar als hij onder de douche moet (omdat hij stinkt) vindt hij het heerlijk. Hij gaat er gewoon voor zitten, letterlijk en figuurlijk
Ja ja hij weet wel wat leuk is hoor Water in alle soorten en maten
Jammer dat JP niet even vlug een foto heeft gemaakt, of stuur je hem stiekum door naar de "Playboy"
Wat leuk... jammer dat er geen foto van is... hier mogen de hondjes ook niet zelf de badkamer in... maar ik kan een indenking maken als ik in bad lig en cay is toch boven.. volgens mij zou hij er zo bijspringen...
Nou hier vindt Asta de douche een verschrikking zwemmen fantastisch maar douchen dan kijkt ze echt alsof ze zwaar mishandeld wordt. Na het drogen gaat ze in haar mandje liggen en kijkt me echt een uurtje minimaal niet aan met een theatrale zucht.
Bij ons is de badkamer natuurlijk zo in de gang (flat). Hij was al een paar keer komen kijken wat de wasmachine nou voor raar geluid en beweging maakt.
Maar dat hij zo tijdens het douchen erin liep had ik niet verwacht. Ik vind het wel handig, als hij dan een keer zelf moet douchen dan is t niet vreemd voor hem.
De volgende keer maken we zeker een foto, en ik denk niet dat de Playboy die wilt hebben hoor ik denk dat ze dan gillend wegrennen.
Zwemmen is helemaal geweldig, maar onder de douche vind ie echt vreselijk.
Blijft ie stram staan, zitten gebeurt al helemaal niet, kop hangt buiten de douche bak en staart tussen zn achterpoten, alsof ie het vreselijk slecht heeft
Helaas voor Max is het een echte smeerlab die toch wel regelmatig in de douche moet omdat ie een voorliefde heeft om te rollen in kadavers
Geweldig!
Wij hebben beneden ook een badkamer en ben tot nu toe iedere keer heel bewust geweest met de deur achter me te sluiten uit angst bezoek te krijgen en vervolgens zelf onder de zwarte haartjes te zitten!