De eerste uren van Sita bij ons thuis...........

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Sita

De eerste uren van Sita bij ons thuis...........

Ongelezen bericht door Sita »

Afijn,wij dolenthousiast Sita bij hun oude baasjes gehaald en bij dr nieuwe baas,mijn moeder, gebracht.Alles was klaar en aan de kant..
Het ging super goed.Ze ging lekker op de eigen kussen liggen..
etc etc etc
Savonds komt de familie die natuurlijk erg nieuwsgierig was.
Wij zitten allemaal lekker aan de koffie,bij te babbelen en wat gebeurt er->Mijn broer komt binnen met zijn kleine hondje,maar die heeft zijn knuffelmuis mee!!Ik helemaal niet gezien. Sita dolenthousiast in haar adhd bui iedereen begroeten ennnn..DAG MUIS! :shock: Gewoon hap slik weg.... :cry:
Dierenarts gelijk gebeld,ze was net 3 uurtjes bij ons.Met zout geprobeerd haar te laten braken maar neeee natuurlijk niet...
Dup hop naar de dierenarts,spuit in dr kont :( .Terwijl de dierenarts mij alle gruwelverhalen van een evt operatie zat te vertellen braakte ze keurig de 30cm lange muis uit pfff.... :roll: Wat een schrik
Esther87

Ongelezen bericht door Esther87 »

Gelukkig is het nog goed afgelopen.
Ik kan mij wel een beetje voorstellen dat ze zo door het dolle was.
Ze is net 3 uurtjes bij een nieuw baasje,en dan komt de hele familie haar bekijken samen met een andere hond.
Denk dat dat iets te veel is geweest voor haar,ik had hier nog even een paar dagen mee gewacht voordat ik mensen op visite liet komen,totdat ze haar plekje heeft gevonden.
Gewoon een tip hoor. :)

Nu lekker genieten van jullie meisje!
Buddy007
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Buddy007 »

Wat jammer dat het meteen zo gelopen is, gelukkig wel goed afgelopen.
Maar nooit d.m.v zout laten braken!
De volgende keer gelijk dierenarts bellen, ik snap dat het goed bedoeld is, maar het kan nare gevolgen hebben.
Veel plezier met Sita! :)
Groetjes Lisanne
Sita

Buddy007 schreef:Wat jammer dat het meteen zo gelopen is, gelukkig wel goed afgelopen.
Maar nooit d.m.v zout laten braken!
De volgende keer gelijk dierenarts bellen, ik snap dat het goed bedoeld is, maar het kan nare gevolgen hebben.
Veel plezier met Sita! :)
Het was de dierenarts van wie wij dat moesten doen!! :confused:
Eetlepels zout achterin dr bek gooien...
Als dat niet hielp terugbellen :roll:

En Sita pakt altijd kleine dingen dus die ze door kan slikken :lol: ...van een muis tot een sok.Eigenaar vd andere hond had er gewoon niet bij nagedacht en wij ook niet.Voorderest was de kennismaking perfect hoor.. :klasse:.Met hele fam bedoel ik niet alle ooms en tantes ofzo :lol: we waren met zn 5en..het gezin :wink:
Iedergeval alleen grote Kongs dus voor haar in de toekomst! :eusashhh:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Pff dat begint niet zo goed! Hopelijk kunnen jullie haar de volgende keer voor zijn :D
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Wat een schrik :shock: wel fijn dat het goed is afgelopen.
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Fijn dat het goed is gekomen... Een ongelukje zit in een klein hoekje.. Vooral als je een labje in huis hebt!! :lol:
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Ah......jij hebt dus ook al kennis gemaakt met de razende snelheid waarmee ze iets uit kunnen halen :D
Gelukkig is alles goed afgelopen maar ik kan me voorstellen dat jullie flink geschrokken zijn.
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
margré
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door margré »

Zo zie je maar weer een ongelukje ziet in een klein hoekje
Ze zijn razend snel
Maar gelukkig is dit verhaal goed afgelopen
Veel plezier met Sita
Groetjes Margré
Lebber Hope
Sita

Ja dank je wel allemaal...
Wij hadden vantevoren al alles nagechecked en gecontroleerd op dingen die ze mogelijk zou kunnen "ontdekken" .
Heb je heel het huis gedaan komt er een nieuw vriendje wat brengen :lol: :shock: .

Maarja alleen XL maten voor haar dus voortaan :D
Esther87

Ongelezen bericht door Esther87 »

Sita schreef:Ja dank je wel allemaal...
Wij hadden vantevoren al alles nagechecked en gecontroleerd op dingen die ze mogelijk zou kunnen "ontdekken" .
Heb je heel het huis gedaan komt er een nieuw vriendje wat brengen :lol: :shock: .

Maarja alleen XL maten voor haar dus voortaan :D
Ze kunnen de meest ondenkbare dingen eten :D
Zo zijn herfstbladeren die soms mee naar binnen worden genomen ook favoriet hier... :?
Ben benieuwd of ze de afvalton al heeft ontdekt bij jullie. :D
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Poeh wat een kennismaking wat zullen jullie geschrokken zijn. Gelukkig dat muis er toch uitkwam. Ik wens jullie veel succes met Sita fotootje???
Groetjes van Erna
Plaats reactie