wandelen in de sneeuw
-
esmoezie
- Speurneus

wandelen in de sneeuw
Het kan vandaag gaan sneeuwen.
Zijn er dan beperkingen aan het wandelen? Of maakt het niet uit en mag het even lang als anders?
Zijn er dan beperkingen aan het wandelen? Of maakt het niet uit en mag het even lang als anders?
-
Geert
-
robertenmelissa
pootjes niet alleen insmeren bij extreme vorst... ook bij gepekelde wegen/paden etc. eventueel de poten (na de pekel) nog even uitspoelen. Dan natuurlijk wel opletten dat de poten kurk en kurk droog zijn als je naar buiten gaat!
Het gaat waarschijnlijk sneeuwen idd.. let op het gladheid en het rennen... je wilt niet dat je pupperd onderuit gaat... bij zware sneeuwval (zullen we nl wel niet krijgen) moet je wel de duur van je wandeling in korten.
En de laatste voor nu... geen gegooi met sneeuwballen etc.. sneeuw is koud ja ja
en dat valt slecht op een hondenmaagje...
Veel plezier maken is natuurlijk ook belangrijk en leuke foto's natuurlijk!
Het gaat waarschijnlijk sneeuwen idd.. let op het gladheid en het rennen... je wilt niet dat je pupperd onderuit gaat... bij zware sneeuwval (zullen we nl wel niet krijgen) moet je wel de duur van je wandeling in korten.
En de laatste voor nu... geen gegooi met sneeuwballen etc.. sneeuw is koud ja ja
Veel plezier maken is natuurlijk ook belangrijk en leuke foto's natuurlijk!
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Moet bekennen dat ik de poten hier in NL nog nooit heb ingesmeerd met Vaseline oid want zoveel sneeuw ligt hier nou ook weer niet normaal gesproken
Met Kay hebben we gewoon de wandelingen gedaan zoals altijd (ook toen hij pup was) alleen maakte/maken we zijn pootjes bij thuiskomst wel even schoon en goed droog
Dus gewoon lekker genieten van de sneeuw... en foto's maken
Met Kay hebben we gewoon de wandelingen gedaan zoals altijd (ook toen hij pup was) alleen maakte/maken we zijn pootjes bij thuiskomst wel even schoon en goed droog
Dus gewoon lekker genieten van de sneeuw... en foto's maken
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
esmoezie
- Speurneus

-
Zootje
Hier ligt de camera ook alweer op te laden voor het geval dat..
Maar gaat sowieso eigenlijk elke wandeling mee.. Alleen ons Zivaatje is lekker druk en wil dan niet op de foto
althans dat lukt mij gewoon niet
In de sneeuw of met erge vorst dus eigenlijk alleen heel erg goed afdrogen? En zwemmen ik neem aan dat dat ook niet zo'n succes is met dit weer?
In de sneeuw of met erge vorst dus eigenlijk alleen heel erg goed afdrogen? En zwemmen ik neem aan dat dat ook niet zo'n succes is met dit weer?
-
Elz
-
Zootje
-
esmoezie
- Speurneus

nou, Keo heeft net een duik genomen in de rivier in het bos, heb hem na die ene duik wel weer meegenomen en hij ligt hier nu lekker warm op te drogenZootje schreef:Hier ligt de camera ook alweer op te laden voor het geval dat..Maar gaat sowieso eigenlijk elke wandeling mee.. Alleen ons Zivaatje is lekker druk en wil dan niet op de foto
althans dat lukt mij gewoon niet
![]()
-
Tiene
- Grote hondenneus

-
ester01
ik smeer hier de pootjes ook niet in hoor en Max zwom ook gewoon met dit weer (Cooper niet maar dat is wel logisch, die heeft geen dubbele vacht
). Gewoon extra goed afdrogen als je weer thuis komt en dan komt het echt wel goed. Ik ga de wandelingen er niet voor inkorten maar wel aanpassen: want ik ben gek op sneeuw
-
Zootje