Bob de waakhond

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
toscak
Speurneus
Speurneus

Bob de waakhond

Ongelezen bericht door toscak »

Vannacht werd ik wakker van gegrom :confused: van Bob. Heel hard... toen ik bijna echt wakker was en besefte wat ik nou hoorde, blafte Bob heel erg hard. Echt zo'n diepe luide grote mannen-blaf. Ik schrok me kapot en zat rechtop in bed, ook mijn vriend was inmiddels wakker geworden. Ik zei meteen; je moet gaan kijken, er is iets aan de hand. Mijn vriend is het huis doorgelopen en bij Bob gaan kijken, die zat rechtop in zijn bench. Niets gevonden, licht weer uit gedaan en toen verder gaan slapen.

Vanochtend wakker geworden, is er ingebroken in de auto van mijn vriend. Veel dure gereedschap etc weg :cry:

Hadden we nou maar even naar buiten gekeken, misschien was het toeval, misschien hadden we iets kunnen voorkomen :(
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Jeetje zeg wat naar!
Denk niet dat het toeval was dan, Bob zal wel iets gehoord hebben waarschijnlijk!
Je hebt wel een goede waakhond daar ben je nu wel achter (bravo Bob :) ), maar wel %$#%* van je dure spullen.
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
HappyTail

Ongelezen bericht door HappyTail »

Je moet ook wat meer vertrouwen hebben in je Labrador he! ;)

Ze grommen en blaffen niet voor niets ...
marit

Ongelezen bericht door marit »

jee wat goed van Bob wel balen van die dure spullen!
Ik denk ook niet dat het toeval is geweest hoor hij heeft vast iets vreemds gehoord :shock:
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

jeetje dat is flink balen zeg :(
maar ik vind bob echt een kanjer hoor :klasse: ik denk echt niet dat dat toeval was dat hij zo blafte.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Sofie

Ongelezen bericht door Sofie »

Inderdaad... dat zal hij wel niet voor niets gedaan hebben. Brave Bob, stoute inbreker! :evil:
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

HappyTail schreef:Je moet ook wat meer vertrouwen hebben in je Labrador he! ;)

Ze grommen en blaffen niet voor niets ...
Dat kan ik alleen maar beamen. Op een nacht , half drie Nino blaffen, en die blaft anders echt niet.
Ik naar beneden, tuin gekeken, voor gekeken, voordeur nog open gedaan: niets.
Weer naar bed. Ik hoorde Nino grommen en weer blaffen.
Ik naar beneden, weer alles nakijken en toen gezegd dat die zijn kop dicht moest houden omdat er niets was :oops:
Wij wonen in een hele rustige straat. Was bij de achterbuurman de auto open gebroken die nacht en de tom tom eruit gehaald.
Nino heeft dat denk ik gehoord.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Ook ik kan alleen maar beamen dat ze niet voor niets aanslaan en dat Bob de dieven gehoord heeft.

Wij waren een keer allebei 's nachts weg, aan het werk, en de buren verzorgden de laatste en de eerste uitlaatronde.
Midden in de nacht gingen die honden zo tekeer dat de buurvrouw er wakker van werd. Ze is alleen niet gaan kijken :roll: Daar had ze de volgende ochtend spijt van want ze hadden haar auto leeggehaald, die bij ons voor de deur gepaarkeerd stond :( In het vervolg gaat ze kijken :D
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

jee wat k*t zeg van je spullen :evil: ik kan daar zo kwaad om worden
maar bravo Bob, heel goed gewaarschuwd :klasse:
toch fijn zo'n hond die niet om alles aanslaat, maar alleen als het echt nodig is
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Dat moet een gerustellend gevoel geven dat als er iets aan de hand is Bob zijn mannetje staat :superman:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Hmmm, ik moet hem inderdaad meer vertrouwen. Zo zie je maar dat je elke dag nog je labje meer leert kennen 8)

Wel inderdaad echt balen van die spullen! Het is de eigen zaak van mijn vriend en die staat dus nu stil :(
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Pff wat balen zeg! Bob heeft het waarschijnlijk toch gehoord. Volgende keer toch maar alles nakijken :) Knap van Bob zeg!
Binga

Ongelezen bericht door Binga »

Knap hoor. Kan me niet voorstellen dat Binga zal aanslaan als ze iets verdachts hoort. Ze is zo'n ongelovelijke muts op sokken. :eikel:
Ze zeggen wel eens zo baas zo hond, qua schrikgedrag klopt dat bij ons helemaal. :D
Elz

Ongelezen bericht door Elz »

Kan me niet voorstellen dat Binga zal aanslaan als ze iets verdachts hoort. Ze is zo'n ongelovelijke muts op sokken.
Ik kon het me van Noa ook niet voorstellen, maar laatst werden we midden in de nacht wakker van geblaf en gegrom, naar beneden gegaan en daar stond mevrouw boos uit het keukenraam te kijken met d'r haren omhoog en d'r tanden ontbloot. We hebben d'r nu 2 jaar en het was voor het eerst dat ik d'r hoorde grommen. Ik had geen idee dat ze het in zich had. Maar de volgende dag bleek de auto van m'n vriend open te zijn en er was in z'n spullen (gereedschap) gerommeld. Er was niks weg, wellicht heeft Noa's waaksheid en het feit dat ik het licht aandeed ze weggejaagd. Ze lijkt zo'n lieve sul, maar ze blijkt toch een goeie waakhond!
Danielle758

Ongelezen bericht door Danielle758 »

Nou, hier hebben we het al twee keer gehad dat de waaksheid terecht was. De eerste keer was in onze vorige huis.
De buren maakte altijd wel wat herrie (kleine kinderen en plavuizen vloer, dan hoor je altijd wel wat). Die avond maakte ze wel veel herrie, bonken ed. Bowy ging flink grommen, dus ik dacht dat ze aan het mutsen was. Een half uur later stond er politie voor de deur, want er was een melding van huiselijk geweld. Dit had ze dus gehoord :oops: .

En van de zomer had ze weer zo'n actie. Ik stond te koken en Bowy maar grommen. Ik hoorde niks bijzonders want ja de afzuigkap maakt ook herrie enzo. Later kwam de buurman en daar was dus ingebroken en van alles meegenomen en een kluis open gebroken.

Tegenwoordig gaan we wel even kijken of we iets zien, want ze meld het dus wel degelijk als er iets bijzonders is.
Plaats reactie