Vanochtend wakker geworden, is er ingebroken in de auto van mijn vriend. Veel dure gereedschap etc weg

Hadden we nou maar even naar buiten gekeken, misschien was het toeval, misschien hadden we iets kunnen voorkomen

Dat kan ik alleen maar beamen. Op een nacht , half drie Nino blaffen, en die blaft anders echt niet.HappyTail schreef:Je moet ook wat meer vertrouwen hebben in je Labrador he!
Ze grommen en blaffen niet voor niets ...
Ik kon het me van Noa ook niet voorstellen, maar laatst werden we midden in de nacht wakker van geblaf en gegrom, naar beneden gegaan en daar stond mevrouw boos uit het keukenraam te kijken met d'r haren omhoog en d'r tanden ontbloot. We hebben d'r nu 2 jaar en het was voor het eerst dat ik d'r hoorde grommen. Ik had geen idee dat ze het in zich had. Maar de volgende dag bleek de auto van m'n vriend open te zijn en er was in z'n spullen (gereedschap) gerommeld. Er was niks weg, wellicht heeft Noa's waaksheid en het feit dat ik het licht aandeed ze weggejaagd. Ze lijkt zo'n lieve sul, maar ze blijkt toch een goeie waakhond!Kan me niet voorstellen dat Binga zal aanslaan als ze iets verdachts hoort. Ze is zo'n ongelovelijke muts op sokken.