Inderdaad vaak krijg je een mooi exemplaar. Jaren geleden ons hondje op de foto in de krant en daar hebben we een paar hele mooie exemplaren van gekregen van de fotograaf.
Wat wij nou toch weer beleefd hebben
-
AnP
- Hele grote hondenneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

Toosje IS al beroemd toch? Al eens gezien bij SBS 6 ,en in een glossy hondenblad heeft madam ook al gestaanTiene schreef:Ja ja, binnenkort hebben we hier een Bekende Labrador in ons midden
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Binga
-
Nino&Toosje
- Speurneus

Zodra ik hem heb weten te bemachtigen.Binga schreef:Laat je ons dan meegenieten ?Nino&Toosje schreef:Nee, dat doen ze nooit bij dit soort opdrachten. Wel zal ik later een folder kunnen bemachtigen, zodra ik die heb scan ik de foto wel.pat schreef:Weer een leuk avontuur![]()
Maarre ze zullen je toch wel een mooie foto toesturen?
-
speurneus carola
- Speurneus

nee meestal beloven ze je van alles op de set maar als puntje bij paaltje komt dan zie je nix.
ik denk dat ik nog niet eens de helft van het materiaal heb ontvangen wat ze beloofd hebben waar we voor gewerkt hebben en meestal was het dan ook nog omdat ze een vervolg opdracht hadden dat we er ter plaatse nog een x om konden vragen.
want de meeste scoots waren ook nog eens voor buitenland.
de brand reclame en dash vormvast was dan wel voor nl maar dat waren alleen maar reclamefilmpjes geen foto's, maar die heb ik wel zelf van tv kunnen opnemen op band, maar reclames voor belgie, spanje, italie, tjechie, engeland, polen e.d. pfff daar heb ik er maar een paar van op dvd gekregen
ik denk dat ik nog niet eens de helft van het materiaal heb ontvangen wat ze beloofd hebben waar we voor gewerkt hebben en meestal was het dan ook nog omdat ze een vervolg opdracht hadden dat we er ter plaatse nog een x om konden vragen.
want de meeste scoots waren ook nog eens voor buitenland.
de brand reclame en dash vormvast was dan wel voor nl maar dat waren alleen maar reclamefilmpjes geen foto's, maar die heb ik wel zelf van tv kunnen opnemen op band, maar reclames voor belgie, spanje, italie, tjechie, engeland, polen e.d. pfff daar heb ik er maar een paar van op dvd gekregen
al me kinders uitgevlogen