Heeft de trimsalon geholpen? Jayla gaat zaterdag naar een trimsalon van kennissen van ons. Hoop dat het helpt, want ze haart echt ontzettend!!Hanny schreef:Toevallig is Fleurtje vandaag naar de trimsalon geweest, maar alleen omdat het een vriendin van ons is. Ze vindt het leuk om te doen en had een weekje vrij, dus ze zegt, zal ik FLeurtje even lekker onder handen nemen. Zij heeft Fleurtje even ontdaan van alle losse haren en het resultaat mag er zijn. Ze ziet er prachtig uit (als ziet ze er voor ons altijd prachtig uit hoor)..Ze heeft nu een egaal donkerbruine vacht.Nienke schreef:Jayla zit nu ook in de rui. Je blijft aan het stofzuigen.
Brengen jullie je hond hiervoor weleens naar een trimsalon.
Zodat ze daar goed geborsteld etc word?
Wij gaan binnenkort naar mijn vriend zijn oma in Brabant in kennissen daarvan hebben een eigen trimsalon.
Zit er over te denken om haar daar dan even naartoe te brengen
heeft ze nog haar puppyvacht dan? Volgens mij wisselen ze die voor een volwassen vacht en doen ze daarna mee met de grotenZootje schreef:Kga het nog een keer proberen.. Kan iemand mij vertellen vanaf welke leeftijd dit dan begint, de rui? Want ik heb nog niet het idee dat Ziva echt meer haren laat vallen dan anders, althans 3 keer per dag stofzuigen oid is nog niet nodig (gelukkig)
hoe is t daar met het haar nu?Dinie schreef:Het verharen bij Yara valt me ontzettend mee. Ze is er, denk ik, al klaar mee. Yara is deze keer alleen verhaart vanaf haar middel naar achteren.Of zou het ergste nog moeten komen??
preciesrimanime schreef:Ach......is het geen haar, dan is het wel zand o.i.d. Ik maak er geen punt van