Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Zijn die van het vrouwtje overgesprongen :twisted:

Inderdaad heerlijk, Miranda is nu met Enzo trainen :wink: (bij tante Marianne)

groeten,

Joost
miran&joost

Heee Broer !!!
Ik hoorde van mijn baasjes dat jij er een mini-bazinnetje bij hebt !
:shock: :shock: Dan moet je straks zeker naar 3 mensjes gaan luisteren :roll: (tenminste ........ we laten ze in de waan dat we soms luisteren). Wel een beetje raar zeker zo'n mini-mensje ?

Poot,

je broer Enzo
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Jaa !! Dat is wel gek hoor zo`n mini-mensje. Maar ze geeft me ( nog ) geen commando`s, dus dat scheelt. Maar een aandacht dat dat kleine schreeuwertje krijgt :shock: Maar er is ook veel bezoek en dat is altijd leuk.. Heb zelfs al kadootjes gehad van het bezoek .. :D
En ja soms laten we ze in de waan dat we luisteren, maar soms neem ik doe moeite niet eens hoor... want volgens mij hebben ze ons wel door dat we stiekum alleen luisteren als we daar zin in hebben.. dus vanwaar al die moeite :wink:

Alles goed met jou broer ?
miran&joost

Schreeuwen....... echt ???? Daar gaat je rust :evil: Heb je dat niet contractueel vastgelegd ? :regels:
Maar in ieder geval nog geen commando's, hoef je je er ook niet aan te houden :twisted:
Bezoek is inderdaad errug gezellig, hier was zaterdag mijn vriendinnetje Inu nog op bezoek, maar die wil wel buiten maar niet binnen spelen..... Al mijn charmes heb ik in de strijd gegooid :verliefd1: maar het mocht niet baten ...... :zweep:

Verder is het met mij wel goed. Vrouwtje heeft alleen wel gezegd dat we van het weekend extra moeten gaan trainen, want de 1e training van de nieuwe serie was niet zo'n succes :twisted:

Poot,

Enzo

(en de groeten van Joost)
kristies
Speurneus
Speurneus

:D tja je kan niet gelijk weer op je oude niveau zitten he, dat heeft even tijd nodig ..

En ja schreeuwen ja :shock: een lawaai dat er uit zo`n mini-mensje komt echt ongelooflijk :confused:

Ik had bedacht dat vrouwtje toch niet kan rennen achter mij aan de laatste tijd in haar zwangerschap al niet en nu nog steeds niet, dus waarom zou ik dan terug komen als ze me roept ? Wat wilde ze doen... me komen halen .. :eusawhistle:
maar nu mag ik dus ineens niet meer los voorlopig zegt vrouwtje .. :(
miran&joost

Sjeee zeg !!! Die is streng ineens !!!! Misschien je liefste koppie opzetten en als je dan weer eens los mag, toch maar weer snel komen als ze roept.......

Maar ja, als die kleine muppet zo hard schreeuwt moet je natuurlijk banaantjes in je oren stoppen, anders kom je niet aan je rust :doof:

p.s. het heeft even geduurd, maar als het goed is gaat er vandaag voor jullie een klein pakketje op de post.......
miran&joost

pakketje aangekomen ???? :twisted: :twisted:
kristies
Speurneus
Speurneus

Jaaa !! En het is super leuk

Wat ontzettend lief van jullie ! Daar is onze :koningin: ( Sanne dus ) wel blij mee hoor enne :mafkees: ( Chester.. ) ook trouwens ...

en wij ook .. 8)

Thanks... :groteknuffel:
miran&joost

Tja, als prinses moet je natuurlijk wel een beetje aan je uiterlijk denken he........
kristies
Speurneus
Speurneus

:D :D jaaa dat gaat ongetwijfelt gebeuren :wink: voorlopig vind ze alles best wat mama uit de kast trekt, maar daar komt vast verandering in 8)
kristies
Speurneus
Speurneus

Chester krijgt vrijdag een implantaat...

Na lang wikken en wegen toch besloten dat te proberen. Hij heeft zo`n last van voorhuidonsteking. We hebben van alles geprobeert, maar niets werkt en hij lijkt er ook echt last van te hebben en anders ik wel. ( overal groene spetters.. 8) ) Ben wel nieuwsgierig of het met zijn gedrag ook verandering gaat geven.
Zijn jullie nog tevreden over het implantaat ?
miran&joost

Bij Enzo is het 2e implantaat op dit moment zo goed als uitgewerkt.
Voor ons had het natuurlijk een andere reden dat hij de implantaten kreeg, maar voor ons gevoel is hij gewoon beter te sturen op dit moment. We hebben nog gedacht over algehele castratie, maar zoals het er nu uit ziet, houden we het nog zo. Voor zover ons bekend ook geen bijwerkingen (op het rijden van andere honden na dan...)

Verder alles goed met jullie en Sanne ???

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

Nou hij heeft hem hoor ! Nu afwachten..
Op zich ben ik ook wel nieuwsgierig wat het met zijn gedrag doet, hij was het laatste halfjaar ook wel wat meer aan het rijden op andere hondjes ( met name dus gecastreerde reuen :? ), maar ook af en toe op teefjes ) Ook het eindeloos overal plasjes moeten doen was weer wat vaker.
Onze DA zei wel dat ze dit max 2 x willen doen omdat het toch hormonen zijn en ze de uitwerking op langere termijn nog niet zeker hebben :confused: Nou ja, we gaan dit eens aankijken. Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie verschil gingen merken ?
kristies
Speurneus
Speurneus

Oh en met Sanne gaat het goed. Heel voorzichtig komt er een beetje een ritme en worden de huiluurtjes voorspelbaar 8) en niet onbelangrijk de slaapuurtjes ook...
Hierdoor krijgen wij ook weer wat meer rust wat ons toch wel goed doet. Mijn herstel gaat niet zo vlug als ik gehoopt had, maar ja.. ik voel me toch wel steeds weer iets beter, dus het staat niet stil.

Hoe gaat het met jullie ?
miran&joost

Duurt wel even voordat je het merkt. Moet ook even inwerken natuurlijk.
Je zult het wel aan zijn ballen merken...... Dit worden echt paaseitjes....
Ook begonnen wij het weer te merken dat het uit begon te werken, was even zaak om de teugels goed strak te houden en heel duidelijk te zijn in de commando's en wat hij wel en niet mag, maar op dit moment is het echt een schat :? Voor ons een hele gewaarwording, maar misschien dat hij nu echt volwassen begint te worden onze aap.

groeten,

Joost
Plaats reactie