Ik heb net de paarse Lumberjack besteld via internet.
Binnen een week moet ie binnen zijn

Noah heeft zo'n gekleurde halsband, een petrol blauwe met Noah eropmiranda schreef:sharron je zou eens op internet moeten kijken bij :
[url]http://www.halsbandmetnaam.nl/[url] die hebben leuke gekleurde halsbanden met de naam van je eigen hond en je kunt nog kiezen welke kleur band met welke kleur letter.
Ja hoor ik heb hem gewoon binnen gekregen, maar ik heb hem besteld bij Beestenspul daar had ik al eerder iets besteld en goede ervaringen mee vandaarAnjess schreef:Hé,Sharon is het nog gelukt met je felle halsband?
Ik had zo'n mooie roze besteld bij de Dierenwebshop en betaald maar ik heb hem nooit meer gekregen,beetje vreemd toch?![]()
Is het bij jou wel gelukt of heb je hem ergens anders besteld?
He wat vervelend, bij Beestenspul krijg je hem wel binnen hoor het is bij mij al twee keer heel netjes gegaan.Anjess schreef:Dan ga ik hem maar bestellen bij Beestenspul.Bij de Dierenwebshop gaat het niet lukken geloof ik.Ik had hem al betaald maar ze reageren niet op mijn mailtjes en de telefoon wordt daar nooit opgepakt.Ik heb altijd zo'n leuke roze gehad maar die is door het vele zwemmen in zout water lichtroze geworden en juist die knalkleur vind ik zo leuk.En in de winkel is het nergens meer te krijgen.Dus dan maar bestellen bij Beestenspul!!
Oke, dan ligt het dus niet aan Noah's bandjesbientje schreef:volgens mij is dat met alle nylon banden. vooral als ze nat worden merk ik het hier. Die van maup schuift ook altijd losser!
Zou het er eerlijk gezegd niet bij laten... Soms is het lastig inderdaad maar anders moet je ze een brief sturen dat je ze in gebreke stelt..?Anjess schreef:Dan ga ik hem maar bestellen bij Beestenspul.Bij de Dierenwebshop gaat het niet lukken geloof ik.Ik had hem al betaald maar ze reageren niet op mijn mailtjes en de telefoon wordt daar nooit opgepakt.Ik heb altijd zo'n leuke roze gehad maar die is door het vele zwemmen in zout water lichtroze geworden en juist die knalkleur vind ik zo leuk.En in de winkel is het nergens meer te krijgen.Dus dan maar bestellen bij Beestenspul!!