Linnie schreef:Die opmerkingen over handenbinder enzo hebben wij ook gehad. Dan zeggen mensen: "Een hond moet 4 keer per dag eruit!" en reageer ik standaard: "Echt??? Dat meen je niet! Daar heb ik nog niet over nagedacht!!"
Zijn ze meteen stil
Ik liep laatst met een *hondloze* vriendin een rondje in het bos hier. Zij is niet zo van de honden, maar vond het gezellig om even mee te lopen.
Zitten we op een gegeven moment op een bankje, in het zonnetje/schaduw tussen de bomen... zo prachtig.
Als ik geen hond had gehad, had ik daar echt niet gekomen. Mijn hond zorgt ervoor dat ik buiten kom, mijn beweging krijg, niet hele dagen lig te meuren op mn bed/bank.. enz..
Linnie schreef:Die opmerkingen over handenbinder enzo hebben wij ook gehad. Dan zeggen mensen: "Een hond moet 4 keer per dag eruit!" en reageer ik standaard: "Echt??? Dat meen je niet! Daar heb ik nog niet over nagedacht!!"
Zijn ze meteen stil
Meen je dat? ik dacht p&p en das genoeg!!! Jeetje nou moet ik nog gaan wandelen ook nog.
Zijn ze meteen stil
Meen je dat? ik dacht p&p en das genoeg!!! Jeetje nou moet ik nog gaan wandelen ook nog.
Ja en af en toe zou Ben best blij zijn als je eens naar het strand gaat! Sjees, het moet niet gekker worden
De nachten gingen eigenlijk meteen wel goed.
Mijn schoonmoeder heeft me daarbij geholpen want Mijn vriend zat niet de eerste week in het buitenland.
Eerst nacht naast bench geslapen en elke nacht stukje verder weg en op dag 4 in de keuken kon hij je niet zien maar wel horen en dag 5 al boven en sliep meteen door eigenlijk alleen nacht 1 is hij 1 keer gekomen.
En nu slaapt hij van ongeveer 23uur tot de wekker gaat om 7.00 soms 15min. eerder maar geen uren.
Over die onzekerheid weet ik alles van.
De dag voor ik hem ophaalde begon ik toch te twijfelen.
Maar op 1 nacht na nog geen spijt gehad.
Mijn vriend werkt namelijk s'avonds en s'nachts en kwam om 4uur thuis en Milo was wakker dus uitgelaten maar toen wou hij niet mee slapen dus moest ik op de bank slapen dan was hij stil.
Nou ik heb er mijn handen vol aan hoor! Slapen ging redelijk, maar het is natuurlijk wel reuze interessant vrouwtje steeds wakker te houden! Uiteindelijk heeft ze tegen me aan op bed gelegen en toen hebben we allbei geslapen. Om 5.45 werd ik wakker, dus heb ik haar ook wakker gemaakt; dikke drol en een plasje. Toen tot 9 uur samen verder geslapen. Net gegeten en nu weer rust, maar dat vind ze
maar niets
Zo Dex is inmiddels ook lekker thuis. Hij heeft het eerste kwartier in de auto flink gepiept maar is daarna in mijn armen gaan slapen. Eenmaal thuis hebben we hem even laten plassen en uitgebreid het huis laten verkennen. Toen heb ik hem in de bench gedaan en heeft hij nog een paar piepjes gegeven maar hij ligt nu al ruim anderhalf uur te slapen en hij snurkt zelfs al!