Oke is misschien wel lastig om mee te nemen.
Succes met je zoektocht
Ja die hadden we ook gezien dat speciale hondenbadje.. Leuk en aardig maar kopen wel elk jaar een nieuwe voor een tientjekirsten&cacao schreef:Bekijk dan even de link in een van mijn eerste posts van dit topic. Klein badje, voor niet teveel geld.Zootje schreef:Wij zijn inderdaad ook op zoek naar zo'n badje... Voor gewoon thuis in de zomer en voor de zomer in Frankrijk...
Overigens, bij Zooplus kun je er ook een kopen. voor 60 euro.. pff!
Zootje schreef:Ja die hadden we ook gezien dat speciale hondenbadje.. Leuk en aardig maar kopen wel elk jaar een nieuwe voor een tientjekirsten&cacao schreef:Bekijk dan even de link in een van mijn eerste posts van dit topic. Klein badje, voor niet teveel geld.Zootje schreef:Wij zijn inderdaad ook op zoek naar zo'n badje... Voor gewoon thuis in de zomer en voor de zomer in Frankrijk...
Overigens, bij Zooplus kun je er ook een kopen. voor 60 euro.. pff!.. Wij zullen ook eens bij de Action kijken wanneer we er tijd voor hebben...!
Ja die van ons is ook zo groot, lekker toch voor de woefjes!! Ik neem hem gewoon mee naar de camping hoor.kirsten&cacao schreef:Zootje schreef:Ja die hadden we ook gezien dat speciale hondenbadje.. Leuk en aardig maar kopen wel elk jaar een nieuwe voor een tientjekirsten&cacao schreef: Bekijk dan even de link in een van mijn eerste posts van dit topic. Klein badje, voor niet teveel geld.
Overigens, bij Zooplus kun je er ook een kopen. voor 60 euro.. pff!.. Wij zullen ook eens bij de Action kijken wanneer we er tijd voor hebben...!
Nou, toeval kan het niet zijn. Deze week bij Action zo'n badje in de aanbieding. Maar wel een van 2,5 meter doorsnee, dus dat vind ik voor op de camping dan wel weer erg groot.