Benchkussen

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Jo-Ann

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

@ Marlotte: Die van Jolly Paws wilde ik eerst ook, maar we gaan nu zelf een mand maken, vind ik ook heel leuk.
Ik heb net bij de welpenhoeve (kent iemand dat?) een doggy bench x-treme gekocht. Kostte overal anders rond de 32.50, maar hier € 22. Eerst maar ns kijken of Kyra het wat vindt. We kunnen altijd nog een bia benchmatras doen.
Heb direkt een zak Prins voer meebesteld, scheelt € 10! Verzendkosten moet ik toch betalen voor t matras, dus mooi meegenomen :-)
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marlotte »

Jo-Ann schreef:@ Marlotte: Die van Jolly Paws wilde ik eerst ook, maar we gaan nu zelf een mand maken, vind ik ook heel leuk.
Ik heb net bij de welpenhoeve (kent iemand dat?) een doggy bench x-treme gekocht. Kostte overal anders rond de 32.50, maar hier € 22. Eerst maar ns kijken of Kyra het wat vindt. We kunnen altijd nog een bia benchmatras doen.
Heb direkt een zak Prins voer meebesteld, scheelt € 10! Verzendkosten moet ik toch betalen voor t matras, dus mooi meegenomen :-)
Ik begrijp dat je zelf een mand gaat maken :wink: Maar je kunt bij Jolly Paws ook matrassen bestellen voor in de bench, mand of auto bijv. Maar ik heb even op de site gekeken en die zijn inderdaad prijzig :shock: En je bent al voorzien nu, dus dat is helemaal goed! :klasse:
Afbeelding
sam
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door sam »

Wij hebben een mand van jolly paws, heel fijn en goed schoon te maken. Het kussen nemen we soms los mee als we ergens logeren.
sam
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door sam »

Oh ja succes met het zelf maken, is ook leuk om te doen
Jess&Max

Ongelezen bericht door Jess&Max »

Ik heb hele goede ervaringen met witjes :klasse:
Jo-Ann

Jess&Max schreef:Ik heb hele goede ervaringen met witjes :klasse:
k heb em bij de welpenhoeve gekocht.
Hele uitgebreide winkel, zag er goed uit op internet.
Jo-Ann

Ik heb het benchkussen binnen :-)
Morgenavond op de camping gaat ie er voor het eerst op slapen, hoop dat Kyra het lekker vindt liggen :-D

De Welpenhoeve is echt een aanrader! Heel uitgebreid assortiment, absoluut NIET duur en hele goede service! Normaal gesproken versturen ze alleen op dinsdag en donderdag, maar omdat ik zei dat we vanavond op vakantie gaan hebben ze geregeld dat het maandag al bij hun opgehaald werd. Ik ga daar voortaan altijd mn voer en wat ik ook maar nodig heb bestellen!
(Wat een reclame hahaha, ik heb geen aandelen hoor haha, vind t gewoon echt!)
marjolein

Ongelezen bericht door marjolein »

Luna heeft de doggybag extreme benchmat, hier leg ik altijd een fleece kleedje op.. ze ligt er heel vaak! Ook maakt ze natuurlijk veel gebruik van haar kussen ook een doggybag extreme... dat is echt een heerlijk ding! Maar voor de bench kan ik de benchmat van doggy extreme wel aanraden!
marjolein

Ongelezen bericht door marjolein »

sorry voor m'n late reactie zie dat je al een keuze hebt gemaakt en een benchmat rijker bent ;) veel plezier ervan!
Plaats reactie