Je hebt een `will to please` of niet
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
Altijd heerlijk om 1 op 1 bezig te zijn met de honden!Nino&Toosje schreef:Ja, heb mij al ingeschreven ook.Deetje schreef:Van harte Dorette en Nulay!
Knap gedaan samen!
Ga je ook een vervolgcursus doen?
Begint pas weer in September, door naar de B. Met Nino ga ik ook weer verder.
Die heeft A en B, maar voor de C was hij gezakt, die slemielDus met hem ga ik of de C nog een keer doen of RallyO.
Krijg het nog druk hier.
Geen jachttraining?
Ik hoop in het najaar ook weer te kunnen gaan trainen. Heb dan Sientje, die nu 4 maanden is en misschien een pup uit het komende nest.
Met Kaat wil ik toch nog een keer voor de A (jacht) gaan trainen, misschien volgend voorjaar.
-
- Speurneus
Nulay zou uitermate geschikt zijn voor de jacht, alleen, bij mij in de buurt is het niet. En dan wordt het een kostenplaatje als ik telkens ver moet rijden. Zelfs Nino is een kanjer in apporteren, het is alleen heel jammer dat hij daarbij Operette zingt.Deetje schreef:Altijd heerlijk om 1 op 1 bezig te zijn met de honden!Nino&Toosje schreef:Ja, heb mij al ingeschreven ook.Deetje schreef:Van harte Dorette en Nulay!
Knap gedaan samen!
Ga je ook een vervolgcursus doen?
Die heeft A en B, maar voor de C was hij gezakt, die slemielDus met hem ga ik of de C nog een keer doen of RallyO.
Krijg het nog druk hier.
Geen jachttraining?
Ik hoop in het najaar ook weer te kunnen gaan trainen. Heb dan Sientje, die nu 4 maanden is en misschien een pup uit het komende nest.
Met Kaat wil ik toch nog een keer voor de A (jacht) gaan trainen, misschien volgend voorjaar.

-
- Speurneus
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
Zonde, maar misschien wat de vorigste schrijfster zegt, ga eens kijken/vragen!Nino&Toosje schreef:Nulay zou uitermate geschikt zijn voor de jacht, alleen, bij mij in de buurt is het niet. En dan wordt het een kostenplaatje als ik telkens ver moet rijden. Zelfs Nino is een kanjer in apporteren, het is alleen heel jammer dat hij daarbij Operette zingt.Deetje schreef:Altijd heerlijk om 1 op 1 bezig te zijn met de honden!Nino&Toosje schreef: Ja, heb mij al ingeschreven ook.
Krijg het nog druk hier.
Geen jachttraining?