aqua coolkeeper
-
- Speurneus
Ik heb er vanmiddag een gekocht (maat L = 60 cm lang 7 cm breed). Halsband past perfect.
Yara vindt het, denk ik, geweldig. Ze ligt nu in de bench met de poten in de lucht en geniet van de aqua coolkeeper halsband!
Yara vindt het, denk ik, geweldig. Ze ligt nu in de bench met de poten in de lucht en geniet van de aqua coolkeeper halsband!

-
- Speurneus
- Contacteer:
Een mede trainster bij de jacht training had de band bij
Ze zei dat het maat 55 cm was en paste goed bij Gina en Akka.
Ik ga dus volgende week de L bestellen.
http://www.hondenkoelmat-koelband.nl/in ... 15&lang=NL" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze zei dat het maat 55 cm was en paste goed bij Gina en Akka.
Ik ga dus volgende week de L bestellen.
http://www.hondenkoelmat-koelband.nl/in ... 15&lang=NL" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Hebben m vanmorgen binnen gekregen van http://www.beestenspul.net. Nomraal ligt hij na zijn wandeling uren te hijgen en hyperventileren met dit weer, Maar nu ligt ie volledig relaxed in zijn mand te pitten.
Kan maar één ding zeggen. Aanschaffen dat ding. Het werkt dus echt. Helemaal super om mijn hondje zo te zien met dit weer.
O ja ik heb de Aqua Coolkeepers XL - Red Western, met zijn halsomvang van 60 cm past deze prima. Had zelfs nog een maatje groter gekund.
Kan maar één ding zeggen. Aanschaffen dat ding. Het werkt dus echt. Helemaal super om mijn hondje zo te zien met dit weer.
O ja ik heb de Aqua Coolkeepers XL - Red Western, met zijn halsomvang van 60 cm past deze prima. Had zelfs nog een maatje groter gekund.
als ik em nu een dag niet gebruik dan laat ik hem gewoon drogen op een handdoek.
Maar vandaag is het bijvoorbeeld weer vrij warm hier en zou ik em graag willen gebruiken alleen zit er nog water in de kristalletjes want de band zit toch nog vrij vol met water gezogen.
Kan ik hem gewoon weer gebruiken nu of moet ie eerst helemaal gedroogd zijn totdat de kristallen zijn zoals je hem koopt?
Maar vandaag is het bijvoorbeeld weer vrij warm hier en zou ik em graag willen gebruiken alleen zit er nog water in de kristalletjes want de band zit toch nog vrij vol met water gezogen.
Kan ik hem gewoon weer gebruiken nu of moet ie eerst helemaal gedroogd zijn totdat de kristallen zijn zoals je hem koopt?
Even een vraag, ik heb hem al tijdje..Soms lijkt het meer te helpen en dan weer minder.
Maargoed, nu kreeg ik van iemand te horen dat zoiets gevaarlijk zou zijn omdat ze een shock zouden kunnen krijgen.
Diegene had het gehoort van een DA.Ik heb er nog niks van gehoord..Daarom hier maar effe navragen?
Maargoed, nu kreeg ik van iemand te horen dat zoiets gevaarlijk zou zijn omdat ze een shock zouden kunnen krijgen.
Diegene had het gehoort van een DA.Ik heb er nog niks van gehoord..Daarom hier maar effe navragen?

-
- Speurneus
Ik heb 'm vandaag gekocht, maat L (33-43 cm) een beetje op de gok en jawel, hij past. Ik vraag me alleen af hoe lang het nu een verkoelend effect heeft.
Overigens heb je oude en nieuwe verpakkingen zag ik, met verschillende maatvoeringen, dus het handigste is idd even de nekomtrek meten, dan weet je de centimeters.
Overigens heb je oude en nieuwe verpakkingen zag ik, met verschillende maatvoeringen, dus het handigste is idd even de nekomtrek meten, dan weet je de centimeters.
Groetjes, Milou
- miranda
- Hele grote hondenneus
De koelte van een koelband is te vergelijken met een natte handdoek dus de koelte wordt geleidelijk afgegeven, kan me niet voorstellen dat een hond daarvan in shock komt.Becky&Nero schreef:Even een vraag, ik heb hem al tijdje..Soms lijkt het meer te helpen en dan weer minder.
Hier alleen possitieve ervaringen met koelbanden.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
Bowie 16-04-2017
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018