aqua coolkeeper

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Hier nu ook een besteld.. Alleen twijfel enorm over de maat?
Je had 35 cm of 50 cm :S dus heb maar 50 gedaan.. Haar maat is 40 cm maar ik las hiervoor al ergens dat je in ieder geval 5 cm groter moest hebben duss...

Hoop dat ie goed is!
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Ik heb er vanmiddag een gekocht (maat L = 60 cm lang 7 cm breed). Halsband past perfect.
Yara vindt het, denk ik, geweldig. Ze ligt nu in de bench met de poten in de lucht en geniet van de aqua coolkeeper halsband! :)
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Ik heb ook de grote maat besteld hoor.
XL (70cm) voor Cacao en die is precies goed, mooi , netjes zeg maar. Terwijl Cacao helemaal niet zo groot is.
Voor Cashew hebben we een M gekocht.
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Een mede trainster bij de jacht training had de band bij
Ze zei dat het maat 55 cm was en paste goed bij Gina en Akka.
Ik ga dus volgende week de L bestellen.

http://www.hondenkoelmat-koelband.nl/in ... 15&lang=NL" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
*linda*

Ongelezen bericht door *linda* »

Ik heb hier de XL, deze past perfect.
De klittenband kan zo precies helemaal op elkaar en de band zit dus goed stevig om.
Timber weegt zo'n 32 kilo.
Zootje

Nu ook een gekocht! Maat L geloof, ik 60 cm.. Paste perfect! Dus je moet echt een stuk groter kopen dan de hals omtrek (40 cm bij Ziva)
stanis40

Ongelezen bericht door stanis40 »

Hebben m vanmorgen binnen gekregen van http://www.beestenspul.net. Nomraal ligt hij na zijn wandeling uren te hijgen en hyperventileren met dit weer, Maar nu ligt ie volledig relaxed in zijn mand te pitten.

Kan maar één ding zeggen. Aanschaffen dat ding. Het werkt dus echt. Helemaal super om mijn hondje zo te zien met dit weer.

O ja ik heb de Aqua Coolkeepers XL - Red Western, met zijn halsomvang van 60 cm past deze prima. Had zelfs nog een maatje groter gekund.
*linda*

als ik em nu een dag niet gebruik dan laat ik hem gewoon drogen op een handdoek.
Maar vandaag is het bijvoorbeeld weer vrij warm hier en zou ik em graag willen gebruiken alleen zit er nog water in de kristalletjes want de band zit toch nog vrij vol met water gezogen.
Kan ik hem gewoon weer gebruiken nu of moet ie eerst helemaal gedroogd zijn totdat de kristallen zijn zoals je hem koopt?
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Nee hoor, je kunt m gewoon weer koelen en gebruiken. :wink:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
*linda*

ok bedankt voor de snelle reactie ;-)
Becky&Nero

Ongelezen bericht door Becky&Nero »

Even een vraag, ik heb hem al tijdje..Soms lijkt het meer te helpen en dan weer minder.
Maargoed, nu kreeg ik van iemand te horen dat zoiets gevaarlijk zou zijn omdat ze een shock zouden kunnen krijgen.
Diegene had het gehoort van een DA.Ik heb er nog niks van gehoord..Daarom hier maar effe navragen? :confused:
Zootje

Kan ik me niet echt voorstellen maar dat is mijn mening.. Zo'n ding doe je ook niet om voor 5 minuten he.. En die koelte van die band neemt ook geleidelijk af waardoor de shock toch minimaal moet zijn... Denk ik :)
Juno
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Juno »

Ik heb 'm vandaag gekocht, maat L (33-43 cm) een beetje op de gok en jawel, hij past. Ik vraag me alleen af hoe lang het nu een verkoelend effect heeft.

Overigens heb je oude en nieuwe verpakkingen zag ik, met verschillende maatvoeringen, dus het handigste is idd even de nekomtrek meten, dan weet je de centimeters.
Groetjes, Milou
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Becky&Nero schreef:Even een vraag, ik heb hem al tijdje..Soms lijkt het meer te helpen en dan weer minder.
Maargoed, nu kreeg ik van iemand te horen dat zoiets gevaarlijk zou zijn omdat ze een shock zouden kunnen krijgen.
Diegene had het gehoort van een DA.Ik heb er nog niks van gehoord..Daarom hier maar effe navragen? :confused:
De koelte van een koelband is te vergelijken met een natte handdoek dus de koelte wordt geleidelijk afgegeven, kan me niet voorstellen dat een hond daarvan in shock komt.
Hier alleen possitieve ervaringen met koelbanden.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
Plaats reactie