En donna maar wachten
-
Mandy
- Middelgrote hondenneus

En donna maar wachten
Don en ik hadden gewandeld en meestal als we terug zijn krijgt don haar eten. Zo nu ook, ik liep naar de kast en weeg haar eten af gooi het in haar bak en zet de bak op de vaste plek neer. Donna zat uiteraard al netjes te wachten. Maar ik was er niet helemaal met mijn hoofd bij en gaf haar niet het sein dat ze mocht eten maar dat had ik dus helemaaaaal niet door. Ik had ondertussen al de wasmand van boven gehaald en de was opgehangen en te drinken gepakt en het eten opgezet. En ik wou nog even in de kamer zitten en k dacht wat ligt don nou zielig te kijken dus ik loop naar haar toe... voerbak nog vol en toen begon bij mij pas het lampje te branden
Dus ik heb haar maar snel het sein gegeven om te eten en heb haar nog nooit zo blij gezien dat ze mocht eten (na zeker 20 minuten wachten
) stiekem moet ik er wel om lachen maar eigenlijk ben ik wel een heeeel gemeen vrouwtje 
-
Mousy
- Kleine hondenneus

wachten
Ik moet er ook wel om lachen hoor,want ik zie het zo voor me.Maar jij bent ook wel een beetje gemeen.Nee hoor ik heb dat ook wel eens dan ben je met meerdere dingen tegelijk bezig.Zo zie je maar dat geduld toch beloond wordKnuffel voor Donna
Groetjes:mousy 
-
yosca
- Middelgrote hondenneus

-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Mandy
- Middelgrote hondenneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Rocco
haha..wauw, dat is wel heel knap! Wachten met eten doet Rocco zeer zeker niet!!!! Heb m wel eens per ongeluk een kwartier voor de deur in het portiek laten zitten toen ie net geleerd had dat hij eerst de baasjes naar binnen moest laten gaan. Deur dicht...koffie zetten..goh wat is het stil in huis
...haha oeps, zat ie schat heel braaf voor de deur te wachten... arme schat 
-
Annie/Svenja
- Middelgrote hondenneus

-
Els
- Speurneus

Mandy schreef:Els schreef:Max laat weten dat hij het heel zielig vind voor vriendinnetje Donna! En dat we jou een burger moeten voorzetten die je niet mag pakken![]()
:D:D en voor de treiterij pakken don en max hem zeker voor mijn neus weg die pikpiraten
![]()
hahahahahaha
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.