Ik wil nu een K9 tuig aanschaffen voor Max.
Maar nu weet ik niet welke maat ik bestellen moet.
Max zijn schofthoogte was 58cm.
Nu heb ik zijn rug proberen op te meten vanaf zijn nek, en dat ging niet helemaal goed. Laten we het houden op in de 60cm.
Hieronder zet ik een link waar ook de maten bij staan.
Jess&Max schreef:Ik wil nu een K9 tuig aanschaffen voor Max.
Maar nu weet ik niet welke maat ik bestellen moet.
Max zijn schofthoogte was 58cm.
Nu heb ik zijn rug proberen op te meten vanaf zijn nek, en dat ging niet helemaal goed. Laten we het houden op in de 60cm.
Hieronder zet ik een link waar ook de maten bij staan.
Ik heb toevallig vanmiddag voor Dana zo'n tuigje gekocht. Ik weet haar maten niet, maar ze is een groot teefje en weegt 32 kilo. Maat 2 past goed bij haar. Misschien heb je er wat aan?
Pandora en Ramses hebben allebei maat 1 maar die zijn niet zo groot en breed, (Ramses is ca. 56 cm hoog en weegt 32 kg). Het enige verschil tussen maat 1 en maat 2 is dat de buikband een beetje langer is, het rugdekje heeft dezelfde afmetingen. Als je een flinke Lab hebt zou ik maat 2 bestellen dan zit je bijna altijd goed
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
Ik heb voor Doran maatje 0, deze heb ik tijdelijk ingenomen maar ik vermoed dat deze hem uiteindelijk wel zal blijven passen. Luna kan hem ook aan, maar dan zit hij wel wat krap, voor haar ga ik dus maat 1 bestellen. Voor Max, die een wat bredere borst heeft word het denk ik maat 2.
Groetjes Lin en een van Max en een van Luna, Doran en Zinzi
Ik heb uiteindelijk maat 1 besteld, omdat er pas na dag 2 een reactie kwam. Ik zie wel hoe lang hij die om kan.
Waarschijnlijk heb ik straks wel maat 2 nodig, maar ik denk dat ik daarmee nog even wachten moet, totdat hij helemaal uitgegroeit is..
Jammer dat ik het nu pas lees, ik heb een maat 1 liggen, vrijwel ongebruikt, die had je voor een leuk prijsje kunnen overnemen. Misschien zijn er nog andere geinteresseerden ?
Jess&Max schreef:Ik heb uiteindelijk maat 1 besteld, omdat er pas na dag 2 een reactie kwam. Ik zie wel hoe lang hij die om kan.
Waarschijnlijk heb ik straks wel maat 2 nodig, maar ik denk dat ik daarmee nog even wachten moet, totdat hij helemaal uitgegroeit is..
Jess&Max schreef:Ik heb uiteindelijk maat 1 besteld, omdat er pas na dag 2 een reactie kwam. Ik zie wel hoe lang hij die om kan.