bench weg
-
monique1977
bench weg
Nou is me toch ook wat het vrouwtje heeft me toch wat raars gedaan.
Haalt ze zo maar me slaapkamer weg. ze klapt hem in en zet hem in de schuur zou daar toch niet moeten gaan slapen nu?
Oke ik lig er nooit meer in want ik slaap tegen woordeig op de bank en ik sloop ook nooit meer wat . dus ga nou maar is verzinnen hoe ik me slaap kamer weer uitgeklapt krijg en weer in de woon kamer want slapen in de schuur zie ik niet zitten. vanavond de baas maar is lief aan kijken of dat die er wel wat van snapt.
poot van lany
Haalt ze zo maar me slaapkamer weg. ze klapt hem in en zet hem in de schuur zou daar toch niet moeten gaan slapen nu?
Oke ik lig er nooit meer in want ik slaap tegen woordeig op de bank en ik sloop ook nooit meer wat . dus ga nou maar is verzinnen hoe ik me slaap kamer weer uitgeklapt krijg en weer in de woon kamer want slapen in de schuur zie ik niet zitten. vanavond de baas maar is lief aan kijken of dat die er wel wat van snapt.
poot van lany
-
Saskia
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Knap hoor!
In de schuur slapen...
Heb je iets stouts gedaan dan?
Want anders hoef je volgens mij niet in de schuur te slapen hoor!
dat zou je baasje volgens mij nooooit doen!
En als dat wel zo is kom je maar hierheen.
Hier mag je lekker op de bank
Trustie!
In de schuur slapen...
Heb je iets stouts gedaan dan?
Want anders hoef je volgens mij niet in de schuur te slapen hoor!
dat zou je baasje volgens mij nooooit doen!
En als dat wel zo is kom je maar hierheen.
Hier mag je lekker op de bank
Trustie!
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
-
Hanny
- miranda
- Hele grote hondenneus

Bij mij hebben ze de keuze of mee naar bed of lekker op de bank,meestal slapen ze naast mijn bed op een groot kussen.
Mocht je toch in de schuur moeten slapen komt mijn vrouwtje je wel halen hoor Lany dan kun je ook lekker naast het bed slapen.

Mocht je toch in de schuur moeten slapen komt mijn vrouwtje je wel halen hoor Lany dan kun je ook lekker naast het bed slapen.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
Bowie 16-04-2017
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
-
chantal-77
Wat mij goed geholpen heeft toen mijn vrouwtje de bench weg had gehaald is regelmatig naar de plek van de bench lopen: al zuchtend een rondje lopen en dan op de grond neer ploffen.
Het duurde niet lang tot ze begreep dat ik mijn bench terug wilde. Ik hoefde ook nooit meer in de bench, maar om mijn bed dan zo maar, zonder overleg, naar de schuur te brengen ging mij een stap te ver hoor. De bench is hier gelukkig weer terug en ik slaap weer met een gerust hart op de bank!
Succes hoor, groetjes Dana.
Het duurde niet lang tot ze begreep dat ik mijn bench terug wilde. Ik hoefde ook nooit meer in de bench, maar om mijn bed dan zo maar, zonder overleg, naar de schuur te brengen ging mij een stap te ver hoor. De bench is hier gelukkig weer terug en ik slaap weer met een gerust hart op de bank!
Succes hoor, groetjes Dana.
-
monique1977
Hopi allemaal,
heb jullie tips opgevolgd en heel zielig gekeken maar daar smelt me baasje niet voor. rond lopen en zchten op de plek bij de bench hielp ook niet. Maar de tip mee naar boven hielp heb vannacht op het grote bed geslapen niet bij de baas en bij het vrouwtje maar op de logeer kammer had me daar tog een twee persoons bed voor mij allleen. lag daar vanmorgen diogenaal in. die bench is veel te klein dit is beter
.
groetjes lany
heb jullie tips opgevolgd en heel zielig gekeken maar daar smelt me baasje niet voor. rond lopen en zchten op de plek bij de bench hielp ook niet. Maar de tip mee naar boven hielp heb vannacht op het grote bed geslapen niet bij de baas en bij het vrouwtje maar op de logeer kammer had me daar tog een twee persoons bed voor mij allleen. lag daar vanmorgen diogenaal in. die bench is veel te klein dit is beter
groetjes lany
-
Balou2010
Hoi allemaal, Mijn slaapkamer staat er gelukkig nog wel.. Niet dat ik er nog in lig, ik slaap ook lekker op de bank en maak ook niets meer kapot, soms voor straf mag ik er nog in, maar meestal loop ik dan zelf al gauw naar de gang (Daar liggen namelijk mijn koekjes en het voer van mijn vriend Jip "ara", dus dan vermaak ik me wel).. Soms ben ik 's avonds veel te moe (lui) om mee te gaan wandelen en dan ga ik me verstoppen in mijn slaapkamer.. Maar ik denk dat ik er af en toe nog wel in moet gaan liggen, anders gaat mijn slaapkamer ook naar de schuur.. En dan moet ik jullie tips ook opvolgen!!
Pootje van Balou
Pootje van Balou
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus