op zoek naar een kssen met twee hoezen
op zoek naar een kssen met twee hoezen
hoi ik ben op zoek naar een kussen met twee hoezen lany maakt haar kussen vaak vies en dan kan ik afwisselen weten jullie wat een goed kssen is? heb nu een duur kussen met bolletjes er in en en losse buiten hoes maar nu is de binnen kussen al stuk na een jaar en overal in huis heb ik nu bolletjes liggen heel irritand .
groetjes monique
groetjes monique
http://www.pakhengelo.nl/catalogsearch/ ... ndenkussen
Hier heb je kussens met bijbehorende hoezen,genoeg keuze.
Er zijn nog wel meer websites die dit hebben.
Verder zou je zoals al gezegd een dekbedovertrek over het binnenkussen doen en daaroverheen de hoes.
Als het binnenkussen dan kapot gaat,heb je de bolletjes in elk geval in het dekbedovertrek zitten.
Hier heb je kussens met bijbehorende hoezen,genoeg keuze.
Er zijn nog wel meer websites die dit hebben.
Verder zou je zoals al gezegd een dekbedovertrek over het binnenkussen doen en daaroverheen de hoes.
Als het binnenkussen dan kapot gaat,heb je de bolletjes in elk geval in het dekbedovertrek zitten.
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
Wij hebben deze al bijna 3 jaar, helemaal super!
http://www.hondenbed.nl/2?land=nl&gclid ... DgodriFWYQ" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hondenbed.nl/2?land=nl&gclid ... DgodriFWYQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Saskia & Ollie

Een Monika orginal!!

Een Monika orginal!!
-
- Speurneus
- Contacteer:
Ik koop altijd de goedkoopste dekbedden die ik kan vinden (soms al in de aanbieding voor 9 euro of zo bij de Action, Kwantum, Ikea, enz.) Idem hele goedkope overtrekken, bijv. in de aanbieding bij het Kruidvat of Zeeman voor 5 of 6 euro. Dekbed in de hoes, in vieren vouwen, elke dag een andere, schone kant boven, en na 8 dagen de hoes in de was, want dan heb je alle kanten een keer gehad. Het dekbed zelf kan ook regelmatig in de was.
Werkt perfect.
Hanneke
Werkt perfect.
Hanneke
-
- Speurneus
Ik heb hier een kussen met verwisselbare hoes, maar daarover heen leg ik nog een hoes gemaakt van een hoeslaken..... Deze heeft elastiek in de vier hoeken en blijft er heel goed omheen zitten en deze verwissel ik dan als ze vies zijn, zo blijft het "gewone" kussenhoes langer schoon en hoef je deze niet zo vaak te wassen.
Ik heb nu een wat kleiner kussen (95 x 65) en daar passen de hoeslakentje van een babybedje precies op. Even geverfd in het wasmachine zodat ze een bijpassende kleur hebben en voila..... klaar is kees.
Heel simpel en een supergoedkope oplossing.
Groetjes,
Ik heb nu een wat kleiner kussen (95 x 65) en daar passen de hoeslakentje van een babybedje precies op. Even geverfd in het wasmachine zodat ze een bijpassende kleur hebben en voila..... klaar is kees.
Heel simpel en een supergoedkope oplossing.
Groetjes,