Zo vandaag naar de winkel geweest, en de Pavilion besteld Duurt nog 1-2 weken geloof ik maar misschien ook wel eerder als de leverancier ze op voorraad heeft!
En een speciaal hondenzwembadje gekocht toch maar... Stevig en in de winkel een stuk goedkoper dan op internet
deze heeft King, gewoon van de Jumper. Heel mooi dik en zacht leder, blijft mooi na al die zwempartijen!
Was rond de 30 euro..
Bij de Jumper mag je de hond ook meeme,em om te passen, dat vond ik erg prettig, aangezien sommige banden er geweldig uitzien maar eenmaal om de hond wegvallen. Dat is zonde!
Ziet er prachtig uit die pavillon.
Zijn die banden met steentjes waterproof? Anders moet de band steeds op tijd af gedaan worden.
( zonde dat die mooie steentje straks ergens op de bodum van de sloot liggen )
Mooie banden heb ik hier voorbij zien komen, maar ik snap nog steeds niet waarom het voor de cursus een lederen band moet zijn.
Bij onze KC moet je een 'gewone' halsband om hebben, dus geen halti, geen slip of halfcheck. Maar van welk materiaal die band is gemaakt doet er niets toe. En dat lijkt me ook logisch. Het gaat om het soort band en niet om het materiaal.
Eigenlijk wil ik voor Ziva een nieuwe halsband, een mooie leuke originele.. Wel van leer (denk ik, is verplicht met cursus in ieder geval)...
Ik ben benieuwd of jullie nog tips hebben voor sites of plaatsen waar ze leuke banden hebben? Hier in het centrum hebben we wel een mooie winkel maar daar kosten ze 140 euro dus dat is een beetje te veel zeg maar gerust...
(willen niets met roze haha)
Alvast bedankt voor de tips!
Is dat die winkel in (volgens mij) de vughterstraat? Heb er ook al veel over gehoord,maar wil er wel eens een kijkje nemen...
Ik vind die van Lula Brown super,maar die zijn niet van leer. (is bij onze hondenschool trouwens niet verplicht)
Ja kan wel kloppen inderdaad... Vond de halsbanden daar echt tegenvallen hoor! Er was 1 mooie en die was 140 euro en die heeft Ziva's vriendje al dus dat was sowieso al geen optie
Ik heb trouwens nog geen mooie foto gemaakt van haar met de halsband maar dat komt nog wel een keer oke?
Sorry dat ik het topic weer omhoog haal!
Maar ik was er naar op zoek en vond het onzin om een nieuwe te openen als er al een bestaande is.
Ben opzoek naar een nieuwe halsband en vond hier een goede tip! http://shop.qwispl.nl/popup_image.php?pID=63" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze zijn inderdaad super gaaf!
Maar hoe doen jullie dat met de maten?
Volgens mij heeft luna nu een luxo maat 57 om en de maten van qwispel gaan maar tot 55 of zijn dat andere maten?
Ik vind het idioot duur, 75 euro voor een halsband! Daar kan je hond een paar maanden van eten!!
UIteindelijk vind ik een simpele bruine of zwarte halsband nog altijd het mooist....maar die van King vind ik ook prachtig!