Hallo,
Ik schrijf vandaag eens zelf een berichtje. Vanmiddag mocht ik mee met het vrouwke in de tuin want ze vond het tijd dat het gras (het is eigenlijk meer stro

) nog eens werd afgereden. Heb mij kostelijk geamuseerd met overal in de weg te lopen. Toen het vrouwke iets uit de grond aan het steken was , heb ik mij daartussen gewriemeld en haar de nodige likjes gegeven en ook nog eens goed geduwd .... hihi..... Dan ben ik wat aarde gaan opeten maar vrouwke riep dat ik moest stoppen..... dan maar al mijn speelgoed (dat het vrouwke juist had opgeruimd) gewoon terug in de weg gaan leggen .... haha..... ook dat vond ze niet goed...... dan maar wat gaan rondkuieren in de garage.... daar vond ik een nochtans goed verstop groen doosje.... had het nog maar juist in mijn bek en daar was ze weer hoor..... ook dat mocht niet want dat was zo'n mierenlokdoosje

..... pfffftt.... eigenlijk mag ik gewoon niks....
Nadat alle tuinperikelen waren opgelost, mocht ik terug mee naar binnen en kreeg ik e i n d e l i j k eten..... en nu lig ik lekker te snurken op mijn kussen.
Groetjes
van Wobbe