Labradorparade?!?

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
BGR

Labradorparade?!?

Ongelezen bericht door BGR »

Ik zag op de website van nu.nl deze foto's: http://www.nu.nl/#slideshow-/slideshow/ ... popup.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Geweldig al die labradors bij elkaar! Weet iemand hoe of wat dit precies is? Het schijnt een labradorparade in Warschau te zijn.
Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

Wat erg, die gele lab met een rokje aan. Pfffft.
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
Fallyn

Ongelezen bericht door Fallyn »

Die met dat rokje aan vind ik zielig, de 3de foto lijkt erg veel op Fallyn.

Vroeger was er een optocht van sovjettroepen voor het cutureelpaleis, dit werd nu herdacht met een optocht van labradors (300 honder) met hun baasjes.
BGR

Ongelezen bericht door BGR »

Een soort herdenking dus! Leuk dat ze daar labradors voor gebruiken maar jammer dat dan weer kleren bij worden bedacht die misschien beter bij andere rassen passen :confused:

Alhoewel: honden in kleren is zowiezo nooit de bedoeling geweest volgens mij :lol:
Fallyn

Ongelezen bericht door Fallyn »

Zoals het op internet beschreven staat is het inderdaad een soort van herdenking, ik snap nooit waarom je een hond kleding aan moet trekken ik bedoel wat is daar de functie van?

Amy
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

De functie is dat de bazen dan plezier hebben.......... de hond in kwestie niet. :evil:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Ik vind die labrador parade een leuk idee maar die kleding moeten ze dan wel achterwege laten
Plaats reactie