Even schrikken

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
phos4

Even schrikken

Ongelezen bericht door phos4 »

Deze middag ging ik met Borisje in het bos wandelen. Ik laat hem daar altijd los en hij blijft ook altijd braaf in de buurt. Als ik hem roep komt hij ook altijd naar mij wat lekkers halen.

Nu was ik even in gedachten verzonken en dus niet aan het opletten. Na een tiental seconden keek ik om om mijn vriendje te zoeken... En wat zag ik: NIETS.... Ik begin te roepen op Boris... Nog maals... Nog maals... En hij wilt maar niet komen :? Ik denk: Dan maar terugkeren en zoeken geblazen... Borisje is echter niet te vinden...

Waar was hij? Mooi naast mijn linkerbeen aan het wandelen zoals het hoort :verliefd1: Ik had gewoon over hem gekeken...

Borisje is een echte held :applaus:
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

tijd voor en brilletje ;)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Ik heb dat ook eens gehad.... :D
:zwartpootje: Bubbles (Real Mystery of the Dutch Highlands)
5-11-2001 overleden 26-1-2016
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Borisje, ga je diploma maar halen voor blindengeleidenhond, lijkt me wel nodig :D
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door donna »

Schattig, ik heb dat ook wel gehad. Ik ongerust, loopt ze keurig naast me. Duwt even haar snuit in mijn hand, baasje niet ongerust worden, ik loop naast je.
Jill_1982

Ongelezen bericht door Jill_1982 »

Hahaha, komisch zeg :wink:
Zou ook echt iets voor mij zijn trouwens :oops:
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Ahhhh wat een scheetje dat ie zo braaf bij je bleef :verliefd1:
LoveLab

Ongelezen bericht door LoveLab »

Ook ik heb dat weleens gehad en nog weleens.. Dat je inderdaad even met je hoofd ergens anders zit en dan opeens kijkt waar je hond is..

En dat je dan na een paar seconder erachter komt dat ie netjes naast of vlak achter je loopt.

En je dan met die grote bruine ogen aankijkt: Wat nou?? Ik ben toch hier! Koekje?!

Herkenbaar!!
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

ha ha ... ik wel eens heel hard ZIT CHESTER staan roepen tegen Enzo ... ( zijn broer :oops: ) en Chester die 10 meter verderop was was al op het eerste commando ``zit`` braaf op zijn billen neergestreken... en zat ietwat verbaast me aan te staren.. had helaas ook nog 3 getuigen die het wel door hadden.. :roll:
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Woeps, foutje, moet kunnen ;). Wel goed dat hij zo braaf bij jouw bleef zeg!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door miran&joost »

kristies schreef:ha ha ... ik wel eens heel hard ZIT CHESTER staan roepen tegen Enzo ... ( zijn broer :oops: ) en Chester die 10 meter verderop was was al op het eerste commando ``zit`` braaf op zijn billen neergestreken... en zat ietwat verbaast me aan te staren.. had helaas ook nog 3 getuigen die het wel door hadden.. :roll:
Ja.......... :twisted: :twisted: :twisted:
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
Fallyn

Ongelezen bericht door Fallyn »

super van hem!!! hij is nog niet zo oud
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

miran&joost schreef:
kristies schreef:ha ha ... ik wel eens heel hard ZIT CHESTER staan roepen tegen Enzo ... ( zijn broer :oops: ) en Chester die 10 meter verderop was was al op het eerste commando ``zit`` braaf op zijn billen neergestreken... en zat ietwat verbaast me aan te staren.. had helaas ook nog 3 getuigen die het wel door hadden.. :roll:
Ja.......... :twisted: :twisted: :twisted:
sttttttttttttt :)
Plaats reactie