ervaring orthopedische mand/kussen

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Zack en Tiesto

ervaring orthopedische mand/kussen

Ongelezen bericht door Zack en Tiesto »

Het kussen van Tiesto begint alweer wat dunner te worden na 1,5 jaar dus wil binnenkort deze gaan vervangen. Nu zit ik te twijfelen over een mand of weer een kussen. Ik heb ook een plastic mand staan waar Zack vaak inligt. Tiesto ligt bijna nooit in de mand, meestal op zijn kussen of op de bank :wink: aangezien Tiesto iets met zijn spieren heeft dacht ik aan zo'n orthopedisch kussen of mand, denk dat t weer een kussen wordt aangezien ik denk dat hij dat het fijnste vind. Hebben jullie ervaring hiermee, aangezien ze best ad prijs zijn..en hebben jullie met foam of met een spiraal? Vind t nadeel van gewone kussens dat ze zo snel plat worden..
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Ik heb hier 2 stuks BiaBed. Ik vind het qua vormgeving en praktisch schoonhouden goede bedden. Ook voor de honden is het een fijn bed. Groot nadeel vind ik dat de hoezen zwak zijn. Ik heb in het 1ste jaar twee nieuwe hoezen op garantie mogen ontvangen (goede service). Nu na 1,5 zijn beide weer ingescheurd op de naad. Deze bedden zijn behoorlijk aan de prijs dus mag je wel betere kwaliteit verwachten. Hier dus geen BiaBed meer t.z.t.
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Jamiedepemie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Jamiedepemie »

http://www.marionfeih.nl/jollypaws.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Jamie heeft deze mand speciaal op maat gemaakt met een traagschuimkussen erin. Helemaal ideaal voor zijn artrose-elleboog. Dit kussen wordt niet dunner.
Afbeelding
de banner is fantastisch mooi gemaakt door Monika :)
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Wij hebben voor Ziva een kussen van Karlie, het medibed.. Sindsdien ligt ze altijd op haar kussen (of op de bank :P)
liesjeb
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door liesjeb »

Jamiedepemie schreef:http://www.marionfeih.nl/jollypaws.htm

Afbeelding

Jamie heeft deze mand speciaal op maat gemaakt met een traagschuimkussen erin. Helemaal ideaal voor zijn artrose-elleboog. Dit kussen wordt niet dunner.
Wij hebben ook zo'n mand met een speciaal kussen ivm met Dizzy haar elleboog en heup. Het matras blijft super en is makkelijk in onderhoud! Ze vindt het heerlijk!
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door donna »

Ik heb een bed van dogscompanion en dat bevalt uitstekend. Afgelopen week had ik een logeerhond en had ik het bed uit de caravan meegenomen en ze hebben heerlijk op een eigen bed geslapen. Ik heb het eerste bed nu twee jaar en ik vervang de hoezen regelmatig. Gaan zo de wasmachine in en ze zijn nog steeds niet stuk. Ik kan je dit bed van harte aanbevelen. Het is prijzig, vandaar dat ik ook eerst mijn bedenkingen had, maar het is zeker zijn geld meer dan waard.
Plaats reactie