reisbench

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
hobie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

reisbench

Ongelezen bericht door hobie »

Ik denk erover om voor Joeki een reisbench te kopen, voor thuis heb ik een metalen bench, van de heel grote soort :D , als we bij mijn schoonouders gaan eten, of als we naar mijn grootouders gaan, overweeg ik een reisbench aan te schaffen zodat ze altijd haar eigen plekje heeft.
Ook zouden we geregeld een namiddag naar de plas meegaan, als baasje gaat zeilen, en het lijkt mij toch beter dat ze dan een warm plekje heeft nu in de winter, ze is tenslotte nog klein.
Welke soort zouden jullie nemen, ik las al dat je best een neemt met buizen, maar dan is de keuze nog erg groot
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

labradors hebben het gauw te warm en dit is zo'n afgesloten bench? Ik ben bang dat het geen succes wordt. Ik zou eerder een kleinere metalen bench kopen :wink:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ik heb (voor tijdens wedstrijden) een opvouwbare stoffen bench gebruikt. Die kan aan alle kanten open -gaasramen- zodat ze het niet te warm krijgen. Ze zijn er in heel veel maten.

Als je pup nog sloopt/knaagt is het w.s. minder geschikt, het is niet sloopproef zal ik maar zeggen. :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

Lien schreef:labradors hebben het gauw te warm en dit is zo'n afgesloten bench? Ik ben bang dat het geen succes wordt. Ik zou eerder een kleinere metalen bench kopen :wink:
wij hebben ook voor op de shows zo een bench en hier hebben ze het er echt niet warm in ook niet op de buitenshows
ik vind ze ideaal gebruik ze met regelmaat en als het erg warm is gaan alle flappen open die open kunnen en als we bij de bench zijn dan ook de bovenkant

als je hond niet sloopt is het echt een aanrader!!!!!!!!!

zou wel een duurdere variant pakken daar deze iets steviger zijn dan de goedkopere

onze grote bench koste 125 euro en die heeft hij al goed terug verdient

gr mariska
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Lien schreef:labradors hebben het gauw te warm en dit is zo'n afgesloten bench? Ik ben bang dat het geen succes wordt. Ik zou eerder een kleinere metalen bench kopen :wink:
Ik denk dat Lien een Variekennel bedoeld die zijn helemaal afgesloten,
zou voor een pupje toch voor een kleine metalen bench gaan.
Pas als hij/zij niet meer sloopt zou je erover kunnen denken om een nylon bench aan te schaffen.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
phos4

Ongelezen bericht door phos4 »

Ik had een reisbench en die heeft mijn grote vriend (die normaal nooit sloopt) volledig kapot gemaakt tijdens een weekje verlof.

Nu hebben we wel geleerd dat hij eenmaal uitgebroken niets afbreekt. Hij zat apetrots te pronken uit toen wij van een uitstapje terugkwamen.
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

miranda schreef:
Ik denk dat Lien een Variekennel bedoeld die zijn helemaal afgesloten,
zou voor een pupje toch voor een kleine metalen bench gaan.
Pas als hij/zij niet meer sloopt zou je erover kunnen denken om een nylon bench aan te schaffen.
klopt :)
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
hobie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door hobie »

Ik dacht niet aan zo een Varikennel, wel aan zo een oplooibare in stof, omdat die gemakkelijk mee te nemen zijn, een metalen is zo een gesleur.
Met Tipsy nam ik enkel een matje mee en die lag dan daarop, maar met de nieuwe schoonfamilie leek het mij beter om zo een bench te nemen. Het is niet echt de bedoeling om ze er alleen in te laten, wel dat ze haar eigen plekje heeft en comfortabel ligt.
Plaats reactie